Tekniikkakeskustelut > Projektit

Raatosprite

<< < (7/16) > >>

virpimu76:
Noudettu Kempeleestä minikeittiö raatoon :) jonka luultavasti mahdollisesti puran j.kaapin erilleen hellalevyistä..Tutk ia huomenna ,miten purkautuisi.. ;D

Anniina92:
kuvia kuvia, mimmoseen vaihdat ne kaasusysteemit  :)

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniina92 - 31.12.2014     kello on 09:46 ---kuvia kuvia, mimmoseen vaihdat ne kaasusysteemit  :)

--- Lainaus päättyy ---

Purettu jostain seniorikodista...ih an hitokseen oli liian iso  ja se kunto  :-\ :-\  juu en ehkä laitakkaan sitä spriteen,,vaan ei kerrota ukollein..saa herneet kon turha reissu+hankinta he hee...
No pittää lorkkia josko sen j.kaapin pystyis jyödyntämään.
mutt ensin tarvii saada talliin tilaa ja siinä riittää ihan liiaksi hommia...njäääh
Laitan kuvan kauhistukseksi kon kerkeen :laugh:      pannaan otsakkeeksi  ÄLÄ SINÄ TEE TÄTÄ VIRHETTÄ :laugh: :laugh:

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 31.12.2014     kello on 12:45 ---Purettu jostain seniorikodista...ih an hitokseen oli liian iso  ja se kunto  :-\ :-\  juu en ehkä laitakkaan sitä spriteen,,vaan ei kerrota ukollein..saa herneet kon turha reissu+hankinta he hee...
No pittää lorkkia josko sen j.kaapin pystyis jyödyntämään.
mutt ensin tarvii saada talliin tilaa ja siinä riittää ihan liiaksi hommia...njäääh
Laitan kuvan kauhistukseksi kon kerkeen :laugh:      pannaan otsakkeeksi  ÄLÄ SINÄ TEE TÄTÄ VIRHETTÄ :laugh: :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Enkö minä jotain maininnut siitä virheestä jo aiemmin  :laugh: :laugh: :laugh:

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 31.12.2014     kello on 13:03 ---Enkö minä jotain maininnut siitä virheestä jo aiemmin  :laugh: :laugh: :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Etkös Sinä puhunut niistä kaasulaitteista  ;)...kyllä minä ihan sähköllä tämän kanssa aion mennä,joten kauniimman j.kaapin kon sais..jos ei tuosta nii ettin toisen  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View