Tekniikkakeskustelut > Projektit
Raatosprite
virpimu76:
Noudettu Kempeleestä minikeittiö raatoon :) jonka luultavasti mahdollisesti puran j.kaapin erilleen hellalevyistä..Tutk ia huomenna ,miten purkautuisi.. ;D
Anniina92:
kuvia kuvia, mimmoseen vaihdat ne kaasusysteemit :)
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Anniina92 - 31.12.2014 kello on 09:46 ---kuvia kuvia, mimmoseen vaihdat ne kaasusysteemit :)
--- Lainaus päättyy ---
Purettu jostain seniorikodista...ih an hitokseen oli liian iso ja se kunto :-\ :-\ juu en ehkä laitakkaan sitä spriteen,,vaan ei kerrota ukollein..saa herneet kon turha reissu+hankinta he hee...
No pittää lorkkia josko sen j.kaapin pystyis jyödyntämään.
mutt ensin tarvii saada talliin tilaa ja siinä riittää ihan liiaksi hommia...njäääh
Laitan kuvan kauhistukseksi kon kerkeen :laugh: pannaan otsakkeeksi ÄLÄ SINÄ TEE TÄTÄ VIRHETTÄ :laugh: :laugh:
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 31.12.2014 kello on 12:45 ---Purettu jostain seniorikodista...ih an hitokseen oli liian iso ja se kunto :-\ :-\ juu en ehkä laitakkaan sitä spriteen,,vaan ei kerrota ukollein..saa herneet kon turha reissu+hankinta he hee...
No pittää lorkkia josko sen j.kaapin pystyis jyödyntämään.
mutt ensin tarvii saada talliin tilaa ja siinä riittää ihan liiaksi hommia...njäääh
Laitan kuvan kauhistukseksi kon kerkeen :laugh: pannaan otsakkeeksi ÄLÄ SINÄ TEE TÄTÄ VIRHETTÄ :laugh: :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Enkö minä jotain maininnut siitä virheestä jo aiemmin :laugh: :laugh: :laugh:
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 31.12.2014 kello on 13:03 ---Enkö minä jotain maininnut siitä virheestä jo aiemmin :laugh: :laugh: :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Etkös Sinä puhunut niistä kaasulaitteista ;)...kyllä minä ihan sähköllä tämän kanssa aion mennä,joten kauniimman j.kaapin kon sais..jos ei tuosta nii ettin toisen ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta