Tekniikkakeskustelut > Projektit
Raatosprite
virpimu76:
Kävin katteleen Anniinan remppa kohdetta ja ihan kivalta se näytti,omaani verrattuna.Minulla oli yksi nurkka kastunut ja sen fiksaamalla olisi ollut ihan ok..mutt ei.Piti sitte repiä kaikki pois ja aattelin että ihan uudeksi jos sais..nii JOS.Ikinä en oo mittään rakennellu ;D että saas ny nähä :'(
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 11.10.2014 kello on 15:53 ---.Piti sitte repiä kaikki pois ja aattelin että ihan uudeksi jos sais..nii JOS.Ikinä en oo mittään rakennellu ;D että saas ny nähä :'(
--- Lainaus päättyy ---
Elämä opettaa. Ja mitään ei opi kuin tekemällä. Thumb
Juriihi:
No nyt on rojektia ;). Elähän Virpimu pura enempää rakenteita kunnes tuet tai korjaat jo purettua aluetta, vaarana jotta romahtaa koko paletti. Nyt ei muuta kuin romut pihalle lattialta ja uutta puuta runkoon niin hyvä siitä tulee Thumb. Tsemppiä prokkiksellesi.
virpimu76:
:D Juu kiitosta vaan..ajatuksena oli ekaksi laittaa lattiat kuntoon,mutta taidankin aloittaa näistä seinistä,jotta kasassa pysyy.On aika "luprut" nuo seinät. Ei ole muuten millään kiinnitetty tuota puurunkoa tuohon ulkokuoreen. olen lukenut jostain että sikaflexillä nuo runkopuut saisi liitettyä peltiseinään ::) jotta mietin että kokeilisinko..sitä possuflexiä?
Anniina92:
Mahdoitko sitä mun "projektia" tarkoittaa, mulla on jäänyt vieläkin suunnittelu vaiheeseen, joutui väistymään keittiöremontin tieltä, se oli kuitenkin tärkeämpi saada jouluksi valmiiksi. Ja toiseksi, en oikein tiedä uskallanko aloittaa. Varmasti se siitä sitten lähtisi liikkeelle, mutta mistä aloittaa.. Mulle tosiaan neuvottiin että liimataan puuosat seiniin kiiltofix liima massalla. Eikö niitä sitten ruuvata lainkaan >:( Tietenkään mitään ylimääräisiä reikiä ei sovi ulkokuoreen tehdä, mutta onko tuolla listojen alla jotain ruuveja kiinni puuosissa..? Meidän vaunussa on kaikki niin lahonnutta ja kun joku sitä on jo aiemmin purkanut niin siitä on hiukan hankala ottaa mallia miten on alunperin ollut..
Tällä hetkellä ajattelin jos oven viereen vaihtaisi terveen pystytolpan ensimmäisenä vanhan tilalle, jotta pysyisi muodossaan, ja lähtisi siitä tolppa kerrallaan kohti vaunun nokkaa.. Mistä itse lähdit liikkeelle? Haen nyt toden teolla tsemppiä että uskallan lähteä kokeilemaan ;D vaikka en oikeastaan voi tuota enää pahemmaksi saada....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta