Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2450
mjo33400:
Tutkin kierrettä sen verran, että huomasin kierteen olevan samalla nousulla 10mm:n sähkökierteen kanssa, mutta kierteen ulkohalkaisija oli 9,30mm, kun sähkökierteessä se oli 9,50mm ja oli tasaharjalla.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 6.12.2014 kello on 19:16 ---Tutkin kierrettä sen verran, että huomasin kierteen olevan samalla nousulla 10mm:n sähkökierteen kanssa, mutta kierteen ulkohalkaisija oli 9,30mm, kun sähkökierteessä se oli 9,50mm ja oli tasaharjalla.
--- Lainaus päättyy ---
ei oo käsis palikkaa mutt muistelen sen jengan olevan 3/8 unf.. kerran oijoin jengoja yhest ja mulla löyty sopiva tappi...
uppotukki:
olen käsittänyt et pyrostaatti toimii avautuvalla koskettimella , ja No tunnuksella on sulkeutuva .?
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: uppotukki - 6.12.2014 kello on 21:08 ---olen käsittänyt et pyrostaatti toimii avautuvalla koskettimella , ja No tunnuksella on sulkeutuva .?
--- Lainaus päättyy ---
Johan tuo aiemmin mainittiin.
LivinginLapland:
Selvittelin asiaa. Tuossa yhdessä linkissa esille noussut teksti NO tarkoittaa toimituslaatua. Muita tuon toimittajan lyhenteitä ovat NS sekä NC. On olemassa standadeja ilmailussa mutta noita ei ole listattuna missään. Kuitenkin tuossa kyseessä olevassa ryhmässä on kytkimiä jotka ovat listattuna, normaalisti auki. Nyt tuo kytkin on virtapiirin leikkaava kytkin, kuten se suoraan suomennettuna on. Eli se on aukeava kytkin ja NO ei tarkoita kytkentäkohdan toimintaa. Muutenhan tuo on automatiikassa kyllä käytetty termi. Lisäksi siinä oli kuva josta näkee puikon olevan tuon reippaan pari tuumaa pitkä. Noniin, siis voimme varmuudella sanoa, että tuo nimeomainen kytkin on juuri samanlainen kuin mitä myydään Pyrostaattina. Siitä vain tilaamaan, nipulilinen jos suorittaa näiden kattiloiden huoltoja säännöllisesti. Valmistajan ilmoituksen mukaan kytkintä on valmistettu aukeavan ja sulkeutuvana. Valmistajan mukaan sillä voidaan rajoittaa palamista tai sytyttää apuliekki tai pääliekki. Tätä jälkimmäistä kytkin toimittaa, puheena olevassa kattilassa. Tämä kaikki alkoi siis lähetetystä linkistä. Nyt voimme taas todeta, että linkkien laittamien ei ole niin mielekästä aina. Noniin, mikä jää epäselväksi on tuo numerosarja. 471 on tämä puikkomainen katkaisin. mutta luulen että esimerkiksi tuossa esillä olleessa oleva 647 vittaa taulukkoon jossa on anturin pituus ja laukeamislämpötila tai muuta vastaavia oleellisia tietoja. Netissä olevissa vanhoissa esitteissä ei ole luettelon viimeisiä sivuja joissa yleensä on selitetty noiden numeroiden merkitys.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta