Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2450
uppotukki:
kun pyrostaatissa aukeava kosketin .onko merkintä nc ?.vertaan tätä kontaktorien ja yleensä kytkimien kosketin merkintöihin.
LivinginLapland:
Ylijäämä koodeja voivat olla kenties NO, New Operational, Uusi toimiva; NS, New Surpluss, uusi ja käyttämätön; NC, New Condition, käytännössä uusi.
tahko:
Tuosta linkistä sitten lyhyt malli kokeiluun. http://www.ebay.com/itm/Flame-sensor-Scheu-propane-heater-and-others-6169NR-Stemco-471-595-L200-9240-/321603027594?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ae108c28a
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: LivinginLapland - 6.12.2014 kello on 18:10 ---Sovitaan, että olet oikeassa ja olen pahoillani jos olen ärsyttänyt sinua. Sitten varsinaiseen asiaan. Tilasin tuon kytkimen 4.84 ja siihen valitettavan kallis postimaksu 4.88. Minun lähestymistapa on vain, että oli se antura sitten tuumainen tai millinen, että se sopii paikoilleen. Laitan sitten tietoja kierteestä ja muusta että saadaan tieto siitä, että onko välttämätön maksaa toistasataa osasta jonka todellien arvo on osia siitä.
--- Lainaus päättyy ---
Jos tuo oli minulle, niin turha sorittele, koska EI ole sorittelemista Thumb
MINÄ ymmärsin väärin sinun kirjoituksesi.Lähin nä aluksi mietin että onko
kirjoittelija joku oman egon nostattelija mutta huomaan että olet oikea
tietäjä Thumb
Asiantuntijoita ei ole näilläkään sivustoilla liikaa. Mukava on kun saadaan
oikeaa tietoa, koska olen näiltä sivuilta saanut omiin vaunuongelmiini
ratkaisun. Hienoa! :)
mjo33400:
Katselin noiden omien pyrostaattien koodeja ja kaikissa oli numero HAMILTON 471.639 L350
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta