Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2450
LivinginLapland:
Sovitaan, että olet oikeassa ja olen pahoillani jos olen ärsyttänyt sinua. Sitten varsinaiseen asiaan. Tilasin tuon kytkimen 4.84 ja siihen valitettavan kallis postimaksu 4.88. Minun lähestymistapa on vain, että oli se antura sitten tuumainen tai millinen, että se sopii paikoilleen. Laitan sitten tietoja kierteestä ja muusta että saadaan tieto siitä, että onko välttämätön maksaa toistasataa osasta jonka todellien arvo on osia siitä.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: LivinginLapland - 6.12.2014 kello on 18:10 ---Sovitaan, että olet oikeassa ja olen pahoillani jos olen ärsyttänyt sinua. Sitten varsinaiseen asiaan. Tilasin tuon kytkimen 4.84 ja siihen valitettavan kallis postimaksu 4.88. Minun lähestymistapa on vain, että oli se antura sitten tuumainen tai millinen, että se sopii paikoilleen. Laitan sitten tietoja kierteestä ja muusta että saadaan tieto siitä, että onko välttämätön maksaa toistasataa osasta jonka todellien arvo on osia siitä.
--- Lainaus päättyy ---
Olet kyllä tehnyt hyvää työtä tähän mennessä. Toivotaan, että kierre sopii ja toiminta on oikeinpäin. Thumb Oliko jossain tuon osan puikon pituus? Jos se on pitkä malli niin soviteholkki on helppo tehdä, samanlainen kuin esim. Primus 2450:ssä.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 6.12.2014 kello on 18:12 ---Olet kyllä tehnyt hyvää työtä tähän mennessä. Toivotaan, että kierre sopii ja toiminta on oikeinpäin. Thumb Oliko jossain tuon osan puikon pituus? Jos se on pitkä malli niin soviteholkki on helppo tehdä, samanlainen kuin esim. Primus 2450:ssä.
--- Lainaus päättyy ---
pituus 2 3/4" eli noin 70mm
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 6.12.2014 kello on 18:24 ---pituus 2 3/4" eli noin 70mm
--- Lainaus päättyy ---
Se on vanhan mallin mukainen 71mm, kun uusi on 51mm. Vaatii siis soviteholkin.
LivinginLapland:
Eli sekin kertoisi että osa on tuumamitoilla. Näin minä oletan. Onhan valmistaja Kanadalainen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta