Tuon painepesurin käyttö on hiukan ongelmallista,alu vanteista lentää helposti painot joten tarkkana..
Nimimerkillä kokemusta on..
|
Tuon painepesurin käyttö on hiukan ongelmallista,alu vanteista lentää helposti painot joten tarkkana.. Nimimerkillä kokemusta on.. Jostain luin vessaharja-porakoneyhdistelmän soveltuvan vanteiden puhdistukseen. Mikä lie niksipirkan ohje olikaan...Vieläkö Ozzylla on sitä dwg vahaa jäljellä.Sillä mun mielestä vanteet puhdistuu tosi nohevasti.PIttee vaan varoa ettei renkaisiin osu suihku kun vaha kuivuessaan jääpi renkaasen ja jättää ikäviä pisaroita. Olen joskus suihkuttanut suoraan froteepyyhkeeseen ja sillä putsannu vanteet ja kiiltävää jälkeä on tullut. Vieläkö Ozzylla on sitä dwg vahaa jäljellä.Sillä mun mielestä vanteet puhdistuu tosi nohevasti.PIttee vaan varoa ettei renkaisiin osu suihku kun vaha kuivuessaan jääpi renkaasen ja jättää ikäviä pisaroita. Onhan sitä, mutta ainakin nuot kesävanteet - Volvon Musca - on niin hankalat kapeine rakoineen, ettei kiinnosta alkaan puunaamaan. Helppo pesu on ainoa, johon viitsii niiden kanssa alkaa...
Mä oon käyttäny sähköhammasharjaaVälillä kyllä mietityttää, onko auto ihmistä varten, vai ihminen autoa varten? ![]() Tuo olis noihin omiin kesävanteisiin varmaan paras konsti Mulla on vähän saman näköset. Eilen alle laitettu mutta nyt jo likaiset. ![]() ![]() Mulla on autossa ilmeisesti orkkikset aluvanteet, enkä ole ainakaan toistaiseksi ajatellut vaihtaa niitä. Kelpaa mulle. Ei millään pahalla mutta 15-tuumaiset noinkin ison auton kuin S80 on, niin ne näyttävät lankarullilta. On varmasti järkevimmät niin ajomelun kuin normaalin ajo-ominaisuuksien puolesta mutta nykyään tuo ulkonäkö menee monella kaikkien noiden ed.mainittujen edelle kuten myös minulla joten sen vuoksi, JOS minulla olisi Volvo niin nuo ärrä-Volvon vanteet on aika makeat, kun alkuperäiseen R-Volvoon ei olisi varaa. ![]() Ei millään pahalla mutta 15-tuumaiset noinkin ison auton kuin S80 on, niin ne näyttävät lankarullilta. Maku asia. ![]() Mullakin on autossa 15" Maku asia. No niin on - ja myös raha-asia. Mullakin on Volvossa 15 tuumaiset, sekä kesä että talvi alut ja olen asiasta enemmän kuin tyytyväinen. Olis järjetöntä lähteä metsäautoteille joillain alle 50 sarjalaisilla. Myös renkaat on suorastaan halvat kuin vertaa 17 tuumaisiin. Mulla ei kyllä mahu kissa kulkeen vanteista läpi niinkuin vesakolla - lyijykynänkin läpisaanti jarrusatulan kohdalta on vaikeaa ![]() |