Niin, kirjoitin kyllä.Ei pidä leikellä tekstistä itselleen sopivaa. No journalistithan p***alehdissä niin tekee, myös.
Nyt sitten syytät minua lainauslouhinnasta, vaikka siinä on linkki mistä voi tarkistaa asiayhteyden joten se ei voi olla tarkoittamaasi lainauslouhintaa koska referenssi on annettu. Muutenkin lainaan vain niitä kohtia selvyyden vuoksi mihin vastaan.
Tässä vielä koko lause, josta voidaan todeta että mitään olennaista ei jätetty pois edellisestä "tekstin leikkelemisestä":
Toimii toimii kaikki, pääosin niitä on tullut natiivina lisääkin käytettäväksi ilman erillisasennuksia.
Ja loppuosa tekstistäsi ei mielestäni ole mitenkään positiivista, sen verran tarpeetonta tauhkaa koneelle väkisin syötetään.
Noist peleist en tiedä mitään kun en itse pelaa kuin nettibilistä joskus. Lapsetkaan ei tietääkseni harrasta ja isompi lapsenlapsi harrastaa oikeata shakkia ja pelaa fudista. Elämää on erilaista....
No hienoa, että kerrot että perustat kommenttisi täydelliseen tietämättömyyteen asiasta.
Ps. Minulla on Windowsista yli 25 vuoden kokemus, ja olen korjannut lukuisia Windows asennuksia nk. "asentajien" jäljiltä jotka vain pamauttavat Windowsin kovalle ja hehkuttavat kuinka "helposti ja nopeesti se meni koneeseen" (tiedoksesi, Windows ei todellakaan ole suoraan valmis käytettäväksi asennuksen jälkeen, ilman säätämisiä. Siis jos halutaan että se toimii kunnolla vielä parinvuoden jälkeen).