Ei ole vielä tullut eteen mitä ei saisi asennettua eikä käytettyä 8.1:ssä.
Minulla on montakin, pelejä ja lisäksi ammattilaisohjelmia jotka eivät ole yleisesti saatavilla.
Ei ole vielä tullut eteen mitä ei saisi asennettua eikä käytettyä 8.1:ssä. Minulla on montakin, pelejä ja lisäksi ammattilaisohjelmia jotka eivät ole yleisesti saatavilla. Mulla on töissä kaikenlaista, paljon semmoista mikä ei toimi kuin Windowsissa eikä muulla voi korvata. Tuo on vain huonoa järjestelmäsuunnitt elua. Mutta topicin aiheeseen liittyen on mielenkiintoista nähdä lähteekö MS Applen tielle ja jakaa Win 10:n ilmaiseksi. MS:n on todennut jo Win10 olevan sukunsa viimeinen. Totesin vain, että järjestelmäsuunnitt elu on pielessä jos tehdään alustariippuvaisia sovelluksia. Se on sitten ollut maailman sivu pielessä. Ja monella. Onneksi se ei enää rasita. ![]() Lyhyellä puolentunnin testailulla tosi vikkelä ja sujuva. http://www.howtogeek.com/200334/windows-10-includes-a-linux-style-package-manager-named-oneget/ Mitäköhän seuraavaksi Linuxista kopioidaan? ![]() Tänään pukkasin 10:n yhteen 17" fujitsuun, asennus 15 minuuttia, kaikki ajurit ja toiminnot toimi heittämällä. Jo muinoinen eka technical preview riitti vakuuttamaan allekirjoittaneen ja nyt vain odotellaan Win10 virallista julkaisuversiota
Moi mites 10 toimii arm pohjaisissa prossuissa. Minulla on Lumia 2520 taplet arm nyt Windows 8.1 . |