Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Win 10

<< < (64/165) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 29.12.2015     kello on 23:28 ---Ja nämä sitten ostaa uuden koneen kolmen vuoden välein, koska "vanha on niin hidas".

--- Lainaus päättyy ---

No tiedä häntä ::) Tuossa on itsellä yksi Dell Dimension 9100, joka hommattiin luokkaa 10v sitten XP-koneena ja on sittemmin päivitelty ensin Win7 ja nyt Win10 ja yhä vain on tuo kone siis aktiivikäytössä, ilman mitään sen suurempia säätämisiä, asetusten kanssa peuhaamista tms. Thumb

K.E.V:
Noita on paljon asiakaspiirissäni mitkä toimittanut , eikä mitään probleemaa. Samoin minulla on kolme firmaa tuossa kavereilla jotka myyvät uutta ja käytettyä konetta paljon, pari muuta tekee it-tukihommia tosi suurille taloille. Näkisi vaan mitkä on "ne väärinasennetun faktat niin voisi kysellä ja vertailla.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 30.12.2015     kello on 00:14 ---Se on esiasennettu (OEM), jolloin ostajalle jää kaikki säätäminen alkaen käyttäjänimestä ja käytettävästä kielestä.

--- Lainaus päättyy ---

Mitä muuta "säätämistä" kuin nuo mainitsemasi?  Jopa minä osaan nuo laittaa.

migel:
Eiköhän se kone kysele sulta kaikki ,Seppo,mitä se haluaa tietääkkin.Osta vaan rauhassa uus kone jos ny välipäivänä viel kerkee johonkin hyvään tarjoukseen tarttumaan kiinni niin siitä vaan ja Hywää UVtta! :D    t migel

Topelius:
Mulla on nytkin näissä kolmessa eri sukupolven Lenovoissa kaikissa win 10, eikä minkäänlaista ongelmaa ole ollut. Tuossa X201 mallissa on ollut jopa yli vuoden. Lisäksi tehtynä muiden koneisiin monen monta win 10 päivitystä / kovalevyn vaihtoa. Kaikista toimivin ja paras Windows mielestäni tämä 10 versio, jopa vanhoissakin koneissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View