Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Win 10
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 30.12.2015 kello on 18:46 ---Eiköhän se kone kysele sulta kaikki ,Seppo,mitä se haluaa tietääkkin.Osta vaan rauhassa uus kone jos ny välipäivänä viel kerkee johonkin hyvään tarjoukseen tarttumaan kiinni niin siitä vaan ja Hywää UVtta! :D t migel
--- Lainaus päättyy ---
En mä nyt ole hankkimassa mitään. Yritin vaan saada selville, minkälaisia ongelmia on tulossa tuohon, jossa on kymppi. Hyvää ensi vuotta sinne etelään.
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 30.12.2015 kello on 21:23 ---Mulla on nytkin näissä kolmessa eri sukupolven Lenovoissa kaikissa win 10, eikä minkäänlaista ongelmaa ole ollut. Tuossa X201 mallissa on ollut jopa yli vuoden. Lisäksi tehtynä muiden koneisiin monen monta win 10 päivitystä / kovalevyn vaihtoa. Kaikista toimivin ja paras Windows mielestäni tämä 10 versio, jopa vanhoissakin koneissa.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Topelius!
Hauskaa kun Lenovoäijiä on muitakin! Mulla on t400,t410 ja t420 ja Kevin opastamana kunnon läppäreiden pariin en ole päivääkään katunut ja kaikis W10 eikä mitään ongelmia!
t migel
HarriOlavi:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 30.12.2015 kello on 21:23 ---Mulla on nytkin näissä kolmessa eri sukupolven Lenovoissa kaikissa win 10, eikä minkäänlaista ongelmaa ole ollut. Tuossa X201 mallissa on ollut jopa yli vuoden. Lisäksi tehtynä muiden koneisiin monen monta win 10 päivitystä / kovalevyn vaihtoa. Kaikista toimivin ja paras Windows mielestäni tämä 10 versio, jopa vanhoissakin koneissa.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Kuinka olet saanut W 10 yli vuosi sitten? Heinäkuussa tuli vasta "levitykseen" muistaakseni.
Tänään luin että W 10 on asennettu 2 000 000 koneeseen "pitkin pitäjiä."
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: Harri1 - 31.12.2015 kello on 00:08 --- Kuinka olet saanut W 10 yli vuosi sitten? Heinäkuussa tuli vasta "levitykseen" muistaakseni.
Tänään luin että W 10 on asennettu 2 000 000 koneeseen "pitkin pitäjiä."
--- Lainaus päättyy ---
Windows 10 esiversiot sai testaukseen paljon aikaisemmin ennen kuin tuo virallinen versio julkaistiin.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 31.12.2015 kello on 07:26 ---Windows 10 esiversiot sai testaukseen paljon aikaisemmin ennen kuin tuo virallinen versio julkaistiin.
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se oli minullakin, samoin win 10 esi on puhelimessa ollut pitkään ennen tätä virallista
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta