Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Win 10

<< < (63/165) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 29.12.2015     kello on 19:03 ---No kun on käyttäjiä ja käyttäjiä.

Aika isolle osalle se kone on vain välttämätön paha, laite jolla hoidetaan laskun maksut kun pankkitiskillä maksaa liikaa eikä automaatilla maksaminen ole sen helpompaa, jonotuksineen yms. Koneen tekniikasta ei tiedetä yhtään mitään eikä halutakaan tietää. Ehkä jotain keskusteluforumia seurataan, naamakirjaa ihmetellään ja etevimmät jopa skypellä juttelee, that's it. Tälle porukalle se on tasan tuon taivaalllisen se ja sama mikä kone on raudaltaan, mikä käyttis siinä on sisällä, tahi kuinka fragmentoitunut sen kovalevy on.

--- Lainaus päättyy ---

Ja nämä sitten ostaa uuden koneen kolmen vuoden välein, koska "vanha on niin hidas".

Ja vain, koska Windows on asennettu väärin.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 29.12.2015     kello on 23:28 ---Ja vain, koska Windows on asennettu väärin.

--- Lainaus päättyy ---

Siis kun ostaa kaupasta windows läppärin, niin sekö on väärin asennettu?

99:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 30.12.2015     kello on 00:08 ---Siis kun ostaa kaupasta windows läppärin, niin sekö on väärin asennettu?

--- Lainaus päättyy ---

Se on esiasennettu (OEM), jolloin ostajalle jää kaikki säätäminen alkaen käyttäjänimestä ja käytettävästä kielestä.

migel:
Moi! Mä oon asentanut mun kolmeen läppäriin W10:n ja kaikki toimii moitteettomasti,ainakin tähän asti.

Kieli on pysynyt suomena ja käyttäjänimi siirtyi automaattisesti vanhalta Wseiskalta niin harmi jos jollain tökkii.
Munsta tämä 10 on ihan kiva käyttis mut en mä näist mitään tajuukkaan eikä edes kiinnosta perehtyä sen paremmin kunhan toimii niin autossa,vaunulla ja mökillä ja tietty kotona!

Ehkä mulla on ollut asennuksessa aloittelijan onnea!!! :D Happy New Year! t migel

Jepukka:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 30.12.2015     kello on 00:14 ---Se on esiasennettu (OEM), jolloin ostajalle jää kaikki säätäminen alkaen käyttäjänimestä ja käytettävästä kielestä.

--- Lainaus päättyy ---

No toivottavasti jää. Pikkusen alkaisi pelottamaan jos uudessa gigantin koneessa olisi oma nimi ja sähköpostitkin jo asennettu valmiiksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View