Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Matkailuvaunun huolto
remppa:
34 euroa koeponnistuksesta ja tarkastuksesta? kallista.
Täytyyhän pullokoteloon tulla edes tarra koeponnistuksesta..
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 15.04.2011 kello on 23:20 ---Sitten pitäisin tuota 300 euroa paremmin kalliina.
Sain tänään sen leiman ja Dethleffsin takuun vaatiman tarran 125 eurolla. 34 euroa maksoin perheen turvallisuudesta ja omasta mielenrauhasta koeponnistuksen muodossa.
Huoltokirjaan ei tule parempaa merkintää kuin sen tiiveystarkastuksen merkinnät, vaikka teettäisi mitä.
--- Lainaus päättyy ---
No, tuohon hintaa kuuluu pohjan tiiveyskäsittely (tehdas), kaasunkoeponnistus, sammuttimen vuositarkastus, kosteusmittaus pöytäkirjalla, plus muut pikkusälät. Ja huollosta saa todistuksen joka on hyvä jemmata sinne vaunun papereiden joukkoon ;)
remppa:
99.... tiiveyskäsittely ja kosteusmittaus pitäis kuulua samaan hintaan , sii se tehtaan suosittelema 125 euroa.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 15.04.2011 kello on 23:28 ---No, tuohon hintaa kuuluu pohjan tiiveyskäsittely (tehdas), kaasunkoeponnistus, sammuttimen vuositarkastus, kosteusmittaus pöytäkirjalla, plus muut pikkusälät. Ja huollosta saa todistuksen joka on hyvä jemmata sinne vaunun papereiden joukkoon ;)
--- Lainaus päättyy ---
eli saat seuraavat enemmän kuin minä:
"sammuttimen vuositarkastuksen, kosteusmittaus pöytäkirjan, plus muut pikkusälät. Ja huollosta saat todistuksen joka on hyvä jemmata sinne vaunun papereiden joukkoon"
ja tietysti koko sen vuosihuollon tarkastelun, jonka joudun tekemään itse - tulee siinä jo rahalle vastinetta ;)
remppa:
Just näin ossi:) jättää ne "pakolliset ammattilaisille" ja katsoo itse miten laitteet toimii. Turhaa katsomista "ammattilaisille" toimivista laitteista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta