Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Matkailuvaunun huolto

<< < (3/7) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 15.04.2011     kello on 21:56 ---Mulla menee vaunu vapun jälkeen HC:n huoltoon, siellä olen käyttänyt tätä nykyistä joka vuosi huollossa. Ja maksanut siitä ilosta 300€ kerta ::)

--- Lainaus päättyy ---

Mitä muuta saat tuolla hinnalla kuin koko huollon ja Detskun takuiden vaatimat tarkastukset ja käsittelyt?

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 15.04.2011     kello on 22:08 ---Mitä muuta saat tuolla hinnalla kuin koko huollon ja Detskun takuiden vaatimat tarkastukset ja käsittelyt?

--- Lainaus päättyy ---

Kupin kahvia :D

Ja täyden huoltokirjan, josko siitä olis apua kun koppia alkaa myymään ::)

remppa:
Ei detsku hintaa voi märätä:) voi antaa vain ohje hinnan.

JeanS:
Huoltokirja on kyllä hyvä olla vaunussakin.

Itse ole pitännyt edellisistä asuntoautoista, kuin tästä vaunustakin huoltokirjaa. Varsinaista "oikeaa" vaunun mukana tullutta huoltokirjaa ei ole, mutta omistuksemme alusta asti tein sellaisen.

Tuohon huoltokirjaan olen merkannut kaikki olennaiset huoltotoimet ja varusteiden asennukset, sekä myös kaikki muutokset on dokumentoitu tuohon.
Jos itse olisin kalustoa ostamassa, niin tietenkin yleinen siisteys ja kunto vaikuttaisi olennaisesti ostopäätökseen.
Se että jos vielä sen jälkeen löytyisi huoltokirja, niin se vaikuttaisi varmasti myönteisesti ostopäätökseen ja siten hintaankin.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 15.04.2011     kello on 22:11 ---Kupin kahvia :D

Ja täyden huoltokirjan, josko siitä olis apua kun koppia alkaa myymään ::)

--- Lainaus päättyy ---

Sitten pitäisin tuota 300 euroa paremmin kalliina.

Sain tänään sen leiman ja Dethleffsin takuun vaatiman tarran 125 eurolla. 34 euroa maksoin perheen turvallisuudesta ja omasta mielenrauhasta koeponnistuksen muodossa.
Huoltokirjaan ei tule parempaa merkintää kuin sen tiiveystarkastuksen merkinnät, vaikka teettäisi mitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View