rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Opel Zafira 1.8  (Luettu 2569 kertaa)

• Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:12.04.2020 kello on 12:13
Opel Zafira 1.8
« : 25.09.2014 kello on 14:47 »
Mitä sanotte miten hyvin jaksaisi tuollainen opel vetää n. 1200 kg vaunua. Tehoja 96 kw bensa kone. Nykyistä Soliferia jonka omamassa taisi olla n. 900kg vetää kevyesti.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:27
  • Jaa mitä että?
Vs: Opel Zafira 1.8
« Vastaus #1 : 25.09.2014 kello on 14:51 »
Jos kerran nykyistä jaksaa vetää retkivarustuksessa, niin kyllä raskaampaakin tyhjänä vetää, ehkä jopa kuormalla.
Tuo on kans niin yksilöllinen juttu. Toiselle riittää kun pääsee mäen päälle kepittämällä, minä taas vaihdan ennemmin veturin kuin vaihteen. No, kyllä joskus pitää vaihtaa neloselle, mutta sen alle ei normaali tiellä tarvii mennä.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:48
  • Lempäälä
« Vastaus #2 : 26.09.2014 kello on 20:03 »
  Nuo vanhemmat Soliferit pitäisi olla kevyesti kulkevia, sellaista olen joskus mielinyt.
  Tuo paino ei niin tasaisella tiellä tunnu, vaan ilmanvastus. Tänäänkin tultiin myötätuuleen niin kevyesti, että jotta. ;D
  Saatko ehdokkaan koe ajolle, siinähän se selviää?
  Nuo "paremmat" karavaanarit vaatii että on pari sataa pollea tai mieluummin yli. Meikäläinen on ajanut kuorma-autoa jossa reilut sata väsynyttä kopukkaa. :(

• Vieras
  • Vs: Opel Zafira 1.8
    « Vastaus #3 : 26.09.2014 kello on 20:33 »
    Hyvin tulee vetämään! Toisilla tosiaan pitää olla 1000 hevosvoimaa  1000kg vaunulle. Itse käytän suuriin hevosvoimamääriin sijoitetut rahat viiden tähden hotelliin.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:34
    • Pahkakoski
    « Vastaus #4 : 26.09.2014 kello on 20:42 »
    Meillä on Opel Meriva 1,6 ja jaksaa vetää hyvin 1200 kg teli matkaajaa mutta en suosittele Merivaa tuon painoluokan vetoautoksi, kevyeksi käy. Isompi saisi olla, olettaisin että Zafira sopisi meikäläiselle paremmin.