Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Jääkaappi ei jäähdy kaasulla. Sähköllä jäähtyy

<< < (14/17) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.11.2016     kello on 15:04 ---Minulla on kulkimessa kaasujääkaappi ja mökillä kaksi. En koskaan ole niistä kaasuputkea putsannut. Aina ennen kun kytken täyden pullon kiinni, suhautan kaasua reilusti pullosta, että kosteus poistuu.

--- Lainaus päättyy ---
Ongelma ei olekaan kosteus pullosta kaappiin, vaan kaapista pulloon päin. Ruostumisongelma on estettävissä kupariputkilla. Olen tuon suhautuskikan kuullut ja sitä muistaessani toteutan. Hyödystä en osaa sanoa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 16.11.2016     kello on 15:45 ---Ongelma ei olekaan kosteus pullosta kaappiin, vaan kaapista pulloon päin. Ruostumisongelma on estettävissä kupariputkilla.

--- Lainaus päättyy ---

Tosi on.

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 16.11.2016     kello on 15:45 --- Olen tuon suhautuskikan kuullut ja sitä muistaessani toteutan. Hyödystä en osaa sanoa.

--- Lainaus päättyy ---

Niin... Miksi siellä olisi kosteutta? Ja jos olisi, miten se tietäisi kytätä siinä venttiilillä, tullakseen ulos?
 ;D

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.11.2016     kello on 16:50 ---Niin... Miksi siellä olisi kosteutta? Ja jos olisi, miten se tietäisi kytätä siinä venttiilillä, tullakseen ulos?
 ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ajattelin kosteutta venttiilin ja (paikalleen kierretyn) säätimen välillä. No,  minkä verran kosteutta tähän mahtuu? Ja eikö haihdu muun virtauksen mukana?
Jätän suhauttelut turhana tekemättä.

50 v. vaunuilua:
 Kuka tietää miksi kaasupullossa voi olla kosteutta( vettä)?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: yli 40. vaunuilua - 16.11.2016     kello on 17:21 --- Kuka tietää miksi kaasupullossa voi olla kosteutta( vettä)?

--- Lainaus päättyy ---

Niitä pulloja pestään joskus ja pesujäänteitä voi jäädä pulloon. Minä kyllä suosittelen suhautusta ihan kokemuspohjalta, mutta tämä on minun mielipide ja muistaakseni jopa Primuksen ohje.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View