rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: On uusi antenni, mutta  (Luettu 9084 kertaa)

• Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:28.05.2023 kello on 15:13
On uusi antenni, mutta
« : 12.09.2014 kello on 20:11 »
Niin ostin tänään uuden Ufo antannin , mutta silti ei kanavia löydy - Tv:n olen kokeillut muualla siinä ei ole vikaa. :( Osaisiko joku neuvoa mistäpäin sitä vikaa olisi haettava.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: On uusi antenni, mutta
« Vastaus #1 : 12.09.2014 kello on 20:17 »
Niin ostin tänään uuden Ufo antannin , mutta silti ei kanavia löydy - Tv:n olen kokeillut muualla siinä ei ole vikaa. :( Osaisiko joku neuvoa mistäpäin sitä vikaa olisi haettava.
Katoppa antennijohto ;) Mulla oli vika siinä,jonka eräs hyvä vaanari ystävä paikallisti..

• Matkailija
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #2 : 12.09.2014 kello on 20:24 »
Olisiko antennijohto muuten rikki jos Ufosssa palaa valo kun virrat on kytketty.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:43
« Vastaus #3 : 12.09.2014 kello on 20:46 »
Olisiko antennijohto muuten rikki jos Ufosssa palaa valo kun virrat on kytketty.

Niin, virrathan menee sinne ylös sitä coxia pitkin.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:32
  • Kohtele toisia kuten toiset sinua
« Vastaus #4 : 12.09.2014 kello on 21:18 »
Ne karvat koaksiaalissa ovat nykyään niin ohuita (vai olisiko minulla näössä vikaa?) jolloin helposti yksi karva oikosulkee yhteyden joten ne päät kannattaa tarkistaa kahdesti.  Tuo  punaisen ledin tarvitsema virta on niin pientä ettei se välttämättä oikosulje.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 10:33
« Vastaus #5 : 12.09.2014 kello on 21:59 »
Sulla ei mene virta sinne ufoon, eikä siksi toimi. Sillä ufossa palaa vvalo, oliko se pumanen tai vihree, jos siellä virta. Ilman virtaa se ei toimi ollenkaan.

• Matkailija
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #6 : 13.09.2014 kello on 10:58 »

No niin nyt sitten aamulla hain Biltemasta antennikaapelin jossa molemmissa päissä f-liittimet, poistin toisen ja värkkäsin piuhan paikoilleen  ja laiton naaras-liittimen alapäähän. No kanavia löyty heti 10, mutta ei kuvaa, sitten vaunun siirtoa 10m eteenpäin ettei talo ole singaalien edessä. Samalla vaihdoin seinästä telkkariin tulevan johdon vanhaan omatekämään johtoon, ja nyt löyty 27 kanavaa kuvan kanssa.

Täytyy tossa iltapäivällä siirtää vaunu alkuperäselle paikalle ja kokeilla löytyykoö vielä noi kanavat.

• Matkailija
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #7 : 6.10.2014 kello on 16:18 »
Ei toimi kanavat tv:ssä kunnolla ei vaunussa eikä saunamökissä, mutta päätalossa kaikki pelittää okein hyvin.

Luin tämän  artillelin ja mietin onkohan tossa se vika.

http://taajuustalkoot.fi/taajuustalkoot/#koskeeko-minua

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:17
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #8 : 6.10.2014 kello on 16:19 »
Samanlailla se siinä päätalossakin häiritsisi .....

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:32
  • Kohtele toisia kuten toiset sinua
« Vastaus #9 : 6.10.2014 kello on 17:10 »
Villi arvaus:
Kyllä siihen vaunun antenniin vaikuttaa jokin katve.  Korkeusero esim. talon antenniin?  Talon antennin mahdollinen katve?
Katsele matkaa ja suuntaa lähetinasemaan, siitä se pikkuhiljaa alkaa selviämään.
Jos vaunun antenniongelma jatkuu jossain muualla kuin kotipihalla kannattaa miettiä asiaa uudelleen.

• Vieras
  • Vs: On uusi antenni, mutta
    « Vastaus #10 : 6.10.2014 kello on 17:33 »
    Ei toimi kanavat tv:ssä kunnolla ei vaunussa eikä saunamökissä, mutta päätalossa kaikki pelittää okein hyvin.

Luin tämän  artillelin ja mietin onkohan tossa se vika.

http://taajuustalkoot.fi/taajuustalkoot/#koskeeko-minua
          Kokeile jos se töllötin toimii siellä päätalossa, jos toimii niin sitten vie vaunu jonnekki muualle ja kokeile taas joko alkaa kanavat löytyyn

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:17
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #11 : 6.10.2014 kello on 17:33 »
    Oletkos siinä kotipihassa hakenut ne kanavat ?
    Villi arvaus 2
    Päätalossa eri tv
    Ja matkakoneeseen haettu jossain muualla kanavat, sitä pientä yrität nyt käyttää
    kulkineessa ja saunamökissä  ::)

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
    « Vastaus #12 : 6.10.2014 kello on 17:41 »
    Tuolla minun vuosipaikalla on myös kanavien kanssa ajoittain ongelmia, anteenina ufo, sitä kun pyörittelee niin löytyy ne ajan oloon vaan ei se kivaa ole. Mistähän johtuu että ne häiriökanavat on nämä verorahoitteiset eli ylen kanavat, olenko maksanut liian vähän veroja, muut näkyy >:(

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:02
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #13 : 6.10.2014 kello on 19:28 »
    Onko se yksi ja sama telkkari, jota olet pyörittänyt vaunussa, saunamökissä ja päätalossa?

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:43
    « Vastaus #14 : 7.10.2014 kello on 10:33 »
    Tuolla minun vuosipaikalla on myös kanavien kanssa ajoittain ongelmia, anteenina ufo, sitä kun pyörittelee niin löytyy ne ajan oloon vaan ei se kivaa ole. Mistähän johtuu että ne häiriökanavat on nämä verorahoitteiset eli ylen kanavat, olenko maksanut liian vähän veroja, muut näkyy >:(

Päinvastoin, olet ostanut niin monta törkeän hintaista katselukorttia, että saat ylimääräistä lähetystehoa!  ;D  Normaalistihan tilanne on toisin päin.