rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Soliferin "KUUMAT" uutuusmallit  (Luettu 26812 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Soliferin "KUUMAT" uutuusmallit
« Vastaus #60 : 19.09.2015 kello on 18:44 »
Luulin että tästä "mulla on paremmin kuin muilla" oltaisiin jo päästy eroon mutta josko sitä on jo lauantain kunniaksi juotu vissyä vahvempaa ?
Ei ole juotu,kun kaffia,ja aamulla puolukka metsään ;) :D Ja anteekiksi,kun puolustin omaa kuljinta :(

• Vieras
  • Vs: Soliferin "KUUMAT" uutuusmallit
    « Vastaus #61 : 19.09.2015 kello on 18:49 »
    Ja anteekiksi,kun puolustin omaa kuljinta :(

Ei sitä tarvitse anteeksi pyydellä, eikä sitä omaa kuljinta tarvitse kellekkään selitellä. Hyvä kun on itselle hyvä, niinhän sen pitää ollakin, kuka sitä nyt huonoa laittaisi.

Ihanko meinaat itsekin puolukoita poimia vai viedä vaimo metsään ja itse autossa odottelet ?  ;)

Jos menet metsään niin sehän on loistavaa kuntoilua.  Thumb

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #62 : 19.09.2015 kello on 18:52 »
    Ei sitä tarvitse anteeksi pyydellä, eikä sitä omaa kuljinta tarvitse kellekkään selitellä. Hyvä kun on itselle hyvä, niinhän sen pitää ollakin, kuka sitä nyt huonoa laittaisi.
    Hieno homma ihaa Thumb Pitäs kerätä aamulla pari sankoa puolukoita saa nähdä miten käy ;)

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #63 : 19.09.2015 kello on 19:03 »

Ihanko meinaat itsekin puolukoita poimia vai viedä vaimo metsään ja itse autossa odottelet ?  ;)

Jos menet metsään niin sehän on loistavaa kuntoilua.  Thumb
    Metsään itse Thumb Sen takia en ota koffia,tänään järjestiin pakkasen jotta sopii puolukat Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:13
    • Etelä-Pohjanmaa
    « Vastaus #64 : 19.09.2015 kello on 19:47 »
    Ja anteekiksi,kun puolustin omaa kuljinta :(

Sun pitää TD tuumata, kun joku oikein moittii Polaria, samalla tavalla kuin naapurin isäntä vuonna 1986 kun tuli ensimmäiset mersun w124 mallit.

Naapuri oli sitten  ostanut uuden mersun w124 mallin ja sitten joku vääräleuka tuli Shellin baarissa kertomaan, mitä kaikkia vikoja tuollaisessa uudessa mersun w124 mallissa oikein oli.

Tähän naapurin isäntä oli vain kylmästi tuumannut. Jaa senkö takia niitä ei kaikilla olekkaan.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #65 : 19.09.2015 kello on 19:50 »
    Sun pitää TD tuumata, kun joku oikein moittii Polaria, samalla tavalla kuin naapurin isäntä vuonna 1986 kun tuli ensimmäiset mersun w124 mallit.

Naapuri oli sitten  ostanut uuden mersun w124 mallin ja sitten joku vääräleuka tuli Shellin baarissa kertomaan, mitä kaikkia vikoja tuollaisessa uudessa mersun w124 mallissa oikein oli.

Tähän naapurin isäntä oli vain kylmästi tuumannut. Jaa senkö takia niitä ei kaikilla olekkaan.  ;D
    Hienosti sanuttu ;) Thumb

• Vieras
  • Vs: Soliferin "KUUMAT" uutuusmallit
    « Vastaus #66 : 19.09.2015 kello on 20:10 »
    naapurin isäntä vuonna 1986 kun tuli ensimmäiset mersun w124 mallit.

Eikös ne W124:set tulleet v. 1985, ainakin isän sukulaisella sellainen 300 D oli, muistan kun 109 heppaista pidettiin tosi tehokkaana hevoskärryn vetoon.

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 11:57
    « Vastaus #67 : 19.09.2015 kello on 20:11 »

Tulivat vuonna-85. ;)

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:26.02.2017 kello on 10:29
    « Vastaus #68 : 19.09.2015 kello on 20:14 »
    Messuilta ostin talvitakin kun sai halvalla. Mun reissut hoituu ilman messujakin näköjään.
    Kohta ei ole uusissa vaunuissa kuin "kaikkien" halumaa Hobbya tarjolla. Se on niin söde.
    Juu syön lenkkimakkarata parhaillaan ja vichy vettä perää.

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #69 : 19.09.2015 kello on 20:19 »
    Messuilta ostin talvitakin kun sai halvalla. Mun reissut hoituu ilman messujakin näköjään.
    Kohta ei ole uusissa vaunuissa kuin "kaikkien" halumaa Hobbya tarjolla. Se on niin söde.
    Juu syön lenkkimakkarata parhaillaan ja vichy vettä perää.
    mullakin seuraavaksi hobby,heh,heh ;) Thumb

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #70 : 20.09.2015 kello on 16:44 »
    Eilisestä keskustelusta jäi minulle paha maku suuhun,kun taas kehuin omaa,kaikki vaunut on yhtä hyviä Thumb Joten pyydän anteeksi orgin porukalta käytöstäni.Anteeksi ...