rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Soliferin "KUUMAT" uutuusmallit  (Luettu 26799 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:13
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Soliferin "KUUMAT" uutuusmallit
« Vastaus #45 : 19.09.2015 kello on 10:39 »
Onhan se aika ikävää että suomessa vaunu messuilla ei ole pohjoismaisia vaunuja esillä.

Eipä niillä pohjoismaisilla vaunuilla ole liikaa markkinarakoa  etelä-Euroopassa.

Toivottavasti ovat esillä Ruotsissa ja norjassa

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:32
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #46 : 19.09.2015 kello on 11:15 »
Joo. Elmiassa näytti olevan isoa osastoa. Itselleni tuolla ei mitään merkitystä. Viemästä säälittää kun hän näemmä syöksyi pe iltana kuolaamaan Soliferin ja Polarin perään ja raporttia tekemään. Voi voi  :-*
Tuo Kabe pääsi suomessa pinnalle kun se SiliferCenterin sekoillessa maahantuonnin kanssa teki kaikille Solifer kauppiaille tarjouksen mistä ei voi kieltäytyä. Jokaisesta Solkun ostajalle myydystä Kabesta erikoisbonus . Vähän kuin Samsung elektroniikkamyymäl öissä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #47 : 19.09.2015 kello on 13:50 »
Ei tässä ole vielä tarvista vaihtaa vaunua...

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
  • ---
« Vastaus #48 : 19.09.2015 kello on 16:01 »
Hyvää joutuu kaukaakin hakemaan  ;D
Enkä ole kertonut paljonko niitä lahdessa oli. Sanoin että Polar on luettelossa missä näytteilleasettajat . Enpä vaivautunut edes katsomaan kun ei tarvitse uutta. Eikä se Lahtikaan kaikille lähellä.

Lähetetty läpäläpäläällä minun XYZ123 LAITTEESTA

Niin vaunuja piti olla, mutta vain yksi oli ja sekin juusto-sponssimainos.

• Kaikkien Kaveri
  • ---
« Vastaus #49 : 19.09.2015 kello on 16:29 »
Joo. Elmiassa näytti olevan isoa osastoa. Itselleni tuolla ei mitään merkitystä. Viemästä säälittää kun hän näemmä syöksyi pe iltana kuolaamaan Soliferin ja Polarin perään ja raporttia tekemään. Voi voi  :-*
Tuo Kabe pääsi suomessa pinnalle kun se SiliferCenterin sekoillessa maahantuonnin kanssa teki kaikille Solifer kauppiaille tarjouksen mistä ei voi kieltäytyä. Jokaisesta Solkun ostajalle myydystä Kabesta erikoisbonus . Vähän kuin Samsung elektroniikkamyymäl öissä.

Olen onnellinen tilavan vaunun omistaja jossa on ilmastointi ja muita lisävarusteita. Lisää tulee pikkuhiljaa..
En kuolaa ja tule kuolaamaan, vaan tahtoo välillä yliampua nuo Polarin hyvyyden, vaikka ne ei oo sen kummempia kuin muutkaan. 
PS. Ehtän sinä ole edes sanojesi takana aina, ihan hyvin luet näitä viestejä. 8)

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #50 : 19.09.2015 kello on 16:48 »
Monessako kesä vaunussa toteuttu lattia lämmitys nesteellä ja sähköllä,mulla on ;) Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • ---
« Vastaus #51 : 19.09.2015 kello on 16:58 »
Monessako kesä vaunussa toteuttu lattiä lämmitys nesteellä ja sähköllä,mulla on ;) Thumb

No se neste on vanha keksintö, jo kauan sitten. Näyttää muissa toimivan, kun sä tota sähköä lisäki tarvitset?

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:32
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #52 : 19.09.2015 kello on 16:58 »
Olen onnellinen tilavan vaunun omistaja jossa on ilmastointi ja muita lisävarusteita. Lisää tulee pikkuhiljaa..
En kuolaa ja tule kuolaamaan, vaan tahtoo välillä yliampua nuo Polarin hyvyyden, vaikka ne ei oo sen kummempia kuin muutkaan. 
PS. Ehtän sinä ole edes sanojesi takana aina, ihan hyvin luet näitä viestejä. 8)
No se on hyvä että olet tyytyväinen. Sitä ihmetteli ku kun kiihkolla kirjoittelet näistä uusista ja menet messuille pikana katsomaan. Ja taas erehdyt ihmisestä, ihan eri henkilö puhuu maailmanparhaasta. No luetun ymmärtäminenkin voi olla vaikeata.....

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #53 : 19.09.2015 kello on 17:01 »
No se neste on vanha keksintö, jo kauan sitten. Näyttää muissa toimivan, kun sä tota sähköä lisäki tarvitset?
Voi talvella jättää peruslämmöksi.entäs sinun koppi?

• Kaikkien Kaveri
  • ---
« Vastaus #54 : 19.09.2015 kello on 17:04 »
No se on hyvä että olet tyytyväinen. Sitä ihmetteli ku kun kiihkolla kirjoittelet näistä uusista ja menet messuille pikana katsomaan. Ja taas erehdyt ihmisestä, ihan eri henkilö puhuu maailmanparhaasta. No luetun ymmärtäminenkin voi olla vaikeata.....

;D ;) aijjaa

• Kaikkien Kaveri
  • ---
« Vastaus #55 : 19.09.2015 kello on 17:07 »
Voi talvella jättää peruslämmöksi.entäs sinun koppi?

Juu on neste, mutta kusikopissani ei ole peruslämpöjä talvella.. Kylmiltään lämpimäksi vaikka viikkokelolla tai tunturi kytkennällä. Samalla lattiakin lämpiää.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
« Vastaus #56 : 19.09.2015 kello on 18:13 »
Monessako kesä vaunussa toteuttu lattia lämmitys nesteellä ja sähköllä,mulla on ;) Thumb
Toiha o iha aataminaikaista, mulla o koppiautossa lattialämmitys ilmalla, jo vuodesta 1998..

Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #57 : 19.09.2015 kello on 18:15 »
Toiha o iha aataminaikaista, mulla o koppiautossa lattialämmitys ilmalla, jo vuodesta 1998..

Hiusten kuivaajalla :D ;D ;D Anna vaan emännän käteen Thumb Ja ilmastointi hoitaa loput ;)
« Viimeksi muokattu: 19.09.2015 kello on 18:33 »

• Vieras
  • Vs: Soliferin "KUUMAT" uutuusmallit
    « Vastaus #58 : 19.09.2015 kello on 18:38 »
    Hiusten kuivaajalla :D ;D ;D Anna vaan emännän käteen Thumb Ja ilmastointi hoitaa loput ;)

Luulin että tästä "mulla on paremmin kuin muilla" oltaisiin jo päästy eroon mutta josko sitä on jo lauantain kunniaksi juotu vissyä vahvempaa ?

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #59 : 19.09.2015 kello on 18:40 »
    Luulin että tästä "paremmuudesta" oltaisiin jo päästy eroon mutta josko sitä on jo lauantain kunniaksi juotu vissyä vahvempaa ?
    Maitolinjalla tänään, vaan ei aina malta olla kuittaamatta  Vaan lapset o terveitä kun leikkivät..