rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Alkoholi ja miten se muuttaa ihmisen käyttäytymistä!  (Luettu 13038 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.09.2018 kello on 17:06
Vs: Alkoholi ja miten se muuttaa ihmisen käyttäytymistä!
« Vastaus #45 : 7.09.2014 kello on 18:01 »
BTW, on olemassa ihmisiä joiden ruansulatus-systeemi tekee sopivista ruoka-aineista alkoholia. Riittäävästi sokeria niin tietynlainen bakteerikanta elimistössä käyttää siitä osan alkoholiksi, ei suuria määriä eli et sokeria syömällä humalaan pääse. Mutta sokerihumalaan kyllä.

• Vieras
  • Vs: Alkoholi ja miten se muuttaa ihmisen käyttäytymistä!
    « Vastaus #46 : 7.09.2014 kello on 20:22 »
    Pitäs olla Sammakko sehän tunnetusti kun jäätyy niin alkaa keittä..kehittään jottain viinaksia jään estoon aivoissa ja sydämmessä...ihime epeli ... ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:13
    « Vastaus #47 : 7.09.2014 kello on 20:29 »
    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014090718638509_uu.shtml

Tätäkään ei varmaan ois uskaltanut selvinpäin tehdäkkään. Tarkoitan kuormaa.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    « Vastaus #48 : 7.09.2014 kello on 20:38 »
    Kyllä minä uskallan rohkeasti tunnustaa että käytän alkoholia sivistyneesti! Yhtään ei se hävetä, sivistynyt tapa!  :laugh: :P :-* Thumb

Kuten myös. Ennen joskus lipsahteli, mutta nyt nekin on jääneet pois. Kai. Ehkä poikkeustilanne vielä tulee.

Vaan vitutukseen ei pidä viinaa juoda, kyllä jämpti on niin.

-----------

Kaksi olutta nautin hiljakseen saaressa nuotiolla paistetun makkaran ja muiden eväiden kanssa. Siitä tunnin perästä vasta ruoriin, nollat mahtoi olla. Kovin oli sivistynyttä, kun vielä Bitburgeria.  :)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    « Vastaus #49 : 7.09.2014 kello on 20:40 »
    Pitäs olla Sammakko sehän tunnetusti kun jäätyy niin alkaa keittä..kehittään jottain viinaksia jään estoon aivoissa ja sydämmessä...ihime epeli ... ;D
      Ruutana on myös !

• Vieras
    « Vastaus #50 : 7.09.2014 kello on 20:44 »
      Ruutana on myös !
           No perhana! ei passaa pakastaa,ainakkaan elävältä voi käyä niin jotta syötyään kalan saa kännin lisukkeeksi, ;D

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 3.11.2025 kello on 19:30
    • Tervajoki "Pohojammaalla"
    « Vastaus #51 : 7.09.2014 kello on 21:34 »
    Meikä kyllä kippaa kuppia mutta jo poikamiesaikana kun erittäin aktiivisesti tanssilavoilla kävin niin kupin oton rajana oli sellainen että jos tanssipartneri huomaa että on viinaa ottanut niin silloin ollaan menty överiksi. Samalla kaavalla mennään nykyäänkin eli itse huomaa mutta muut eivät niin raja on kohdallaan.

• Vieras
    « Vastaus #52 : 7.09.2014 kello on 21:42 »
    Samalla kaavalla mennään nykyäänkin eli itse huomaa mutta muut eivät niin raja on kohdallaan.

Tuo on muuten hyvä kaava...kuinkahan moni orgilainen menee samalla kaavalla, ei sillä että sillä mitään merkitystä olisi mutta mielenkiintoista olisi kuulla moinen.

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #53 : 7.09.2014 kello on 21:52 »
    Älä laita äänestystä.

Minusta saattaa huomata, että jotain on otettu, mutta humala näkyy harvoin. Täällä tuskin koskaan.

Mitenkäs se Ihaa sinussa näkyy, vastaa ensin itse uteluunsa.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
    « Vastaus #54 : 7.09.2014 kello on 21:54 »
    Tuo on muuten hyvä kaava...kuinkahan moni orgilainen menee samalla kaavalla, ei sillä että sillä mitään merkitystä olisi mutta mielenkiintoista olisi kuulla moinen.

Tiedän olleeni sen verran juovuksissa 2012 kesällä ettei rattiin olisi ollut asiaa. En varsinaisesti juovuksissa mutta, kuitenkin sen verran juoneena että, sen tunsi itse. Muutama olut, tai lasillinen viiniä tai muuta alkoholia illan mittaan on kohtalaisen normia. Ja ruuan kanssa miltei aina jotain alkoholipitoista, vaikka vaan olut.

• Vieras
    « Vastaus #55 : 7.09.2014 kello on 21:55 »
    Mitenkäs se Ihaa sinussa näkyy, vastaa ensin itse uteluunsa.  ;D

Tylsä seuramies tulee, jutusta ei saa mitään selvää ja kohta huomaakin että sehän sammu jo.  :D .... ja seuraava päivä menisi sitten pitkälle iltapäivään että pääsisi ulos.

Ainakin noin kävi kesällä 2001.  ^-^

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #56 : 7.09.2014 kello on 22:00 »
    Onko pakko ottaa kännit?  :o

• Vieras
    « Vastaus #57 : 7.09.2014 kello on 22:02 »
    Onko pakko ottaa kännit?  :o

Ei sitä vesilinjaa vetävä huomaa milloin tulee liikaa otettua ja siinä vaiheessa kun sen huomaa niin se on jo myöhäistä, yleensä kun yrittää olla siinä muiden mukana, meneehän se siinä mutta ei sitä näköjään kestä.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:10.09.2019 kello on 21:01
    • Kotka
    « Vastaus #58 : 8.09.2014 kello on 01:39 »
    Meikä kyllä kippaa kuppia mutta jo poikamiesaikana kun erittäin aktiivisesti tanssilavoilla kävin niin kupin oton rajana oli sellainen että jos tanssipartneri huomaa että on viinaa ottanut niin silloin ollaan menty överiksi. Samalla kaavalla mennään nykyäänkin eli itse huomaa mutta muut eivät niin raja on kohdallaan.
    Vähä niinku tällee vai?  :D http://m.youtube.com/watch?v=cW7Vq2IUk0U

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #59 : 8.09.2014 kello on 14:07 »
    Itse lopetin kirkkaiten käytön 2001,mutta jos joku tarjoaa,niin kuppiin en sylje,olen kyllä Alkossa käynyt senkin jälkeen mutta kavereille hakemassa,huomasin,että sillon aikoinaan,että tuli liikaa oltua tekemisissä virkavallankanssa >:(