Pitäs olla Sammakko sehän tunnetusti kun jäätyy niin alkaa keittä..kehittään jottain viinaksia jään estoon aivoissa ja sydämmessä...ihime epeli ... 

|
Pitäs olla Sammakko sehän tunnetusti kun jäätyy niin alkaa keittä..kehittään jottain viinaksia jään estoon aivoissa ja sydämmessä...ihime epeli ...
![]() http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014090718638509_uu.shtml
Tätäkään ei varmaan ois uskaltanut selvinpäin tehdäkkään. Tarkoitan kuormaa. Kyllä minä uskallan rohkeasti tunnustaa että käytän alkoholia sivistyneesti! Yhtään ei se hävetä, sivistynyt tapa! Kuten myös. Ennen joskus lipsahteli, mutta nyt nekin on jääneet pois. Kai. Ehkä poikkeustilanne vielä tulee. Vaan vitutukseen ei pidä viinaa juoda, kyllä jämpti on niin. ----------- Kaksi olutta nautin hiljakseen saaressa nuotiolla paistetun makkaran ja muiden eväiden kanssa. Siitä tunnin perästä vasta ruoriin, nollat mahtoi olla. Kovin oli sivistynyttä, kun vielä Bitburgeria. ![]()
Pitäs olla Sammakko sehän tunnetusti kun jäätyy niin alkaa keittä..kehittään jottain viinaksia jään estoon aivoissa ja sydämmessä...ihime epeli ...Ruutana on myös ! Ruutana on myös !No perhana! ei passaa pakastaa,ainakkaan elävältä voi käyä niin jotta syötyään kalan saa kännin lisukkeeksi, ![]() Meikä kyllä kippaa kuppia mutta jo poikamiesaikana kun erittäin aktiivisesti tanssilavoilla kävin niin kupin oton rajana oli sellainen että jos tanssipartneri huomaa että on viinaa ottanut niin silloin ollaan menty överiksi. Samalla kaavalla mennään nykyäänkin eli itse huomaa mutta muut eivät niin raja on kohdallaan.
Samalla kaavalla mennään nykyäänkin eli itse huomaa mutta muut eivät niin raja on kohdallaan. Tuo on muuten hyvä kaava...kuinkahan moni orgilainen menee samalla kaavalla, ei sillä että sillä mitään merkitystä olisi mutta mielenkiintoista olisi kuulla moinen. Älä laita äänestystä.
Minusta saattaa huomata, että jotain on otettu, mutta humala näkyy harvoin. Täällä tuskin koskaan. Mitenkäs se Ihaa sinussa näkyy, vastaa ensin itse uteluunsa. ![]() Tuo on muuten hyvä kaava...kuinkahan moni orgilainen menee samalla kaavalla, ei sillä että sillä mitään merkitystä olisi mutta mielenkiintoista olisi kuulla moinen. Tiedän olleeni sen verran juovuksissa 2012 kesällä ettei rattiin olisi ollut asiaa. En varsinaisesti juovuksissa mutta, kuitenkin sen verran juoneena että, sen tunsi itse. Muutama olut, tai lasillinen viiniä tai muuta alkoholia illan mittaan on kohtalaisen normia. Ja ruuan kanssa miltei aina jotain alkoholipitoista, vaikka vaan olut. Mitenkäs se Ihaa sinussa näkyy, vastaa ensin itse uteluunsa. Tylsä seuramies tulee, jutusta ei saa mitään selvää ja kohta huomaakin että sehän sammu jo. .... ja seuraava päivä menisi sitten pitkälle iltapäivään että pääsisi ulos. Ainakin noin kävi kesällä 2001. ![]() Onko pakko ottaa kännit?
![]() Onko pakko ottaa kännit? Ei sitä vesilinjaa vetävä huomaa milloin tulee liikaa otettua ja siinä vaiheessa kun sen huomaa niin se on jo myöhäistä, yleensä kun yrittää olla siinä muiden mukana, meneehän se siinä mutta ei sitä näköjään kestä. Meikä kyllä kippaa kuppia mutta jo poikamiesaikana kun erittäin aktiivisesti tanssilavoilla kävin niin kupin oton rajana oli sellainen että jos tanssipartneri huomaa että on viinaa ottanut niin silloin ollaan menty överiksi. Samalla kaavalla mennään nykyäänkin eli itse huomaa mutta muut eivät niin raja on kohdallaan.Vähä niinku tällee vai? http://m.youtube.com/watch?v=cW7Vq2IUk0UItse lopetin kirkkaiten käytön 2001,mutta jos joku tarjoaa,niin kuppiin en sylje,olen kyllä Alkossa käynyt senkin jälkeen mutta kavereille hakemassa,huomasin,että sillon aikoinaan,että tuli liikaa oltua tekemisissä virkavallankanssa
![]() |