Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
H7 polttimia palaa kuin halkoja???
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 7.09.2014 kello on 14:07 ---Mikä on DRL? +120% polttimoilla ja vielä 1,5 V korotetulla jännitteellä kestänyt 1,5 vuotta? Jokin ihmeellinen juttu on keksitty tai sitten auton ajomäärä ei ole montaa tuhatta kilometriä 1,5 vuoden aikana.
--- Lainaus päättyy ---
Daytime Running Lights = päiväajovalot = huomiovalot.
Eihän niitä ajovaloja tarvii kuin yöllä, no talvisaikaan enempi. :) Taitaa olla kesäkuussa kun viimeks tarvitsi valoja.
On nuo ollu nyt jo yli 40 tkm paikoillaan, mutta ei varmaan ole kuin n. 10 tkm matkalla poltettu. Valovahvistimen pitäisi tasata jännittä (piikit pois) mikä auttaa lisäämään kestoikää. Ja Voltti kyseessä, ei 1.5V. Jännite tarkalleen 14.65V polttimon kannalla.
Haapaniemen Paroni:
Mulla nyt kolmas Volvo ja kertaakaan ei ole tarvinnut vaihtaa ajovalo polttimoita,ainostaan taakse kuskin puolelle ja yhden kerran ;)
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 7.09.2014 kello on 15:09 ---Mulla nyt kolmas Volvo ja kertaakaan ei ole tarvinnut vaihtaa ajovalo polttimoita,ainostaan taakse kuskin puolelle ja yhden kerran ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mulla tuo auto ei ole pelkästään pihankoristeena ;D
Tänään pistin taas vähänkäytetyn peruspolttimon keulalle palaneen tilalle, vaikka eilen jo ostin parin uusia "+110%" night breakereita. Vaihdan sitten ne kun alkaa olla aamulla pimeää ouluun ajaessa. ;)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 7.09.2014 kello on 15:16 ---Mulla tuo auto ei ole pelkästään pihankoristeena ;D
Tänään pistin taas vähänkäytetyn peruspolttimon keulalle palaneen tilalle, vaikka eilen jo ostin parin uusia "+110%" night breakereita. Vaihdan sitten ne kun alkaa olla aamulla pimeää ouluun ajaessa. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei tääläkään korista pihaa ;)
887:
On jollekin sattunut vaan erikoinen Volvo... Polttimoita ei pala ollenkaan ja vaunun kanssa kulutus on luokkaa sama kuin Fordin 1.0 ecoboost moottorissa. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta