rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: mitä olet viimeksi tuunannut ?  (Luettu 55129 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: mitä olet viimeksi tuunannut ?
« Vastaus #75 : 20.08.2011 kello on 07:08 »
Duunasin valot vaunuun koska olen itse duunari.Niin minä ajattelen tästä lähtien. ;D

Niin mutta onko sinulla T-paitaa, jossa on kuva Tyomies tupakkalaatikon kannesta. :D :D

• Vieras
  • Vs: mitä olet viimeksi tuunannut ?
    « Vastaus #76 : 20.08.2011 kello on 11:19 »
    Duunasin valot vaunuun koska olen itse duunari.Niin minä ajattelen tästä lähtien. ;D

Duunari=Työläinen. Aika hankala määritelmä, sillä työtä ja työtapoja on niin monenlaisia. Ei ammatin mukaan voi erottaa ihmisiä työläisistä ja ns herroista. Henkinen työ on yhtä arvokasta kuin fyysinenkin työ. Ja on aivan mahdotonta mitata kumpi työ on edes raskaampaa, kevyempää, helpompaa tai jollain asbekstilla kuluttavampaa. Ihminen on fyysinen olento ja pysyäkseen kunnossa sen ruumis tarvitsee liikuntaa. Terve ruumis terveessä sielussa on jo vuosituhansia tunnettu asia.
    Olennnaista ihmisen hyvinvoinnin kannalta on se, että yleensäkin on työtä ja vasta työ tuo mahdollisuuden vapaa-aikaan. Vaikka yleisesti väitetään rahan olevan se mittari jolla ihmisarvo mitataan, niin ei se pidä paikkaansa. Rahalla ei mitata kuin sitä missä yhteiskuntaluokassa liikut ja kenen seurassa enimmäkseen vaikutat. Tosin poikkeuksiakin on. Ei rahalla osteta nykyisin kuitenkaan ihmisarvoa. Olemme aikamme lapsia ja kulttuurimme vaatii meiltä työhön perustuvan arvomaailman. Se kuva ahkerasta, työteliäästä ihmisestä, istutetaan meihin jo äidinmaidossa ja koko koulutusjärjestelmä mme ja informaatio kuin media tukevat tätä työhön perustuvaa maailmankuvaa. Ongelma vain on siinä ettei yhteiskuntamme voimakkaassa murroksessa enää kaikille riitä työtä. Ei ainakaan sellaista josta joku on valmis maksamaan rahapalkkaa. Ja tässä paradoksissa vasta raha tulee työn, ihmisarvon, sen myötä tulevan yhteiskuntakelpoisu uden, sosialisesti oikeutettuun etujoukkoon kuuluvaksi ja vasta sen kautta työ muuttuu rahalla mitattavan onnellisuuden mittariksi.

Sanoisimpa= nämä useampaa eri työtä ja ylitöitä ahnehtivat yksilöt ovat niitä nykypäivän todellisia riistäjiä  ::) ::) ::)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 6.07.2024 kello on 20:50
    « Vastaus #77 : 20.08.2011 kello on 14:37 »
    Caravanmerkin toiseenkin vetoautoon.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:02
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #78 : 20.08.2011 kello on 14:45 »
    Sahasin istuinlaatikon kannen poikki. Toisen pään ruuvasin kiinteäksi.

Nyt ei enää tarvitse nostaa kahta koiraboxia pois kannelta, kun tarvitsee päästä kenkälaatikkoon.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:14
    « Vastaus #79 : 20.08.2011 kello on 15:19 »

Minä taas suunnittelin jääkaapin sytytysmuuntajan asennuksen valmiiksi, koska olen suunnittelija.
    Tuleekohan minusta sitten modaaja, kun saan sen vielä modattua paikalleen - jospa se olis postissa jo maanantaina ;D

• Vieras
    « Vastaus #80 : 20.08.2011 kello on 15:20 »
    Vaihdoin patterin palovaroittimeen tänään.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:20.01.2021 kello on 19:00
    « Vastaus #81 : 20.08.2011 kello on 19:38 »
    R 500 Scaniaan joku aika sitten valorauta ja 4 lisäpitkät hytin otsaan,ja peruutus kamera että näkee lavalle.
    puoliperä.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:22.10.2025 kello on 16:43
    « Vastaus #82 : 20.08.2011 kello on 21:24 »
    Seuraavaksi olisi tarkoitus kiinnittää pyöräteline vaunun perään. Jos on hyviä vihjeitä niin otetaan vastaan, mutta saa olla aika pikainen kun tarkoitus tehdä maanantaina iltasella.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
      • Omat kotisivut
    « Vastaus #83 : 21.08.2011 kello on 19:36 »
    Ledi pötköt sain vihdoin ruokapöydän ja hellan päälle vaihdettua autoon...eihän nuo ollu hyllyssä kun muutaman kuukauden.
    Ja kajuuttaan kotelokaiuttimet "niskan taakse" kattoon että kuulee radion..entiset osottaa jalkatilaan.

• Vieras
    « Vastaus #84 : 21.08.2011 kello on 19:43 »
    Seuraavaksi olisi tarkoitus kiinnittää pyöräteline vaunun perään. Jos on hyviä vihjeitä niin otetaan vastaan, mutta saa olla aika pikainen kun tarkoitus tehdä maanantaina iltasella.

Entäs jos laittas siihen aisaan vetokuulan ja
    siihen pyörätelineen.?

Ei tulis reikiä vaunun takaseinään ja
    on tukeva alusta valmiina.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:14
    « Vastaus #85 : 21.08.2011 kello on 19:53 »
    En oo tommosta kiinnittänyt, mutta jos laittasin niin yläkiinnitykseen pitäs löytää runkoriman kohta ja siitä läpipulttaus ja alaosa pitäs saada runkoon kiinni ettei pystysuora paino rasita koria.
    Tiivistys tietysti viimesenpäälle ;)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:02
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #86 : 21.08.2011 kello on 20:01 »

Eihän täysi lasti telineessä kevennä aisaa liikaa?

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:22.10.2025 kello on 16:43
    « Vastaus #87 : 22.08.2011 kello on 07:29 »
    Aisapainon puuttuminen ei ole ongelma pikemminkinä päin vastoin. Takaseinän rungon kohta tiedossa joten molemmat menee rungosta läpi. Telineen ja seinän väliin sekä läpivienteihin tulee ohjeen mukaiset aineet. Pitää vaan luottaa siihen että hyvä tulee.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
      • Omat kotisivut
    « Vastaus #88 : 25.08.2011 kello on 19:42 »
    Tuunasin Hymeriin "roiskeläpän" taakse...ei toi kovin kaunis ole mutta peitää sopivasti takarenkaat ja taka-akselin.

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #89 : 26.08.2011 kello on 11:33 »
    Tuunasin Hymeriin "roiskeläpän" taakse...ei toi kovin kaunis ole mutta peitää sopivasti takarenkaat ja taka-akselin.

miks köhän ,kun noita kuvia avaan pääsen omiin kuviin .. jotka ovat kaukana noist roiskeläpist ... mitenkä saan noi sinun kuvat auki ? taas tää punapääplontti   :-[
    « Viimeksi muokattu: 26.08.2011 kello on 11:49 »