rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: kaasunloppumisen ilmaisin  (Luettu 7438 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: kaasunloppumisen ilmaisin
« Vastaus #15 : 30.08.2014 kello on 19:20 »
Mutta Risto, ei kehata me joilla OIKEASTI ei ole ilmaisimesta mitään sanottavaa tarjota sitä pullonvaihtajaa, ei se ole ilmaisin, se on edelleen vain vaihtaja.
Siinä on päällä ilmaisin,kumpi pullo tyhjä ja jonne namis kuukkeli käännetty ;) Ja kaasu ei ole loppunut yöllä :D

  • Vieras
  • Vs: kaasunloppumisen ilmaisin
    « Vastaus #16 : 30.08.2014 kello on 19:26 »
    Siinä on päällä ilmaisin,kumpi pullo tyhjä ja jonne namis kuukkeli käännetty ;) Ja kaasu ei ole loppunut yöllä :D

    Mutta kun sahurikake haluaa äänimerkkipiipparin ja jos sellaista ei ole tuossa vaihtajassa niin ei se ole mitä kake etsii..

    jos siihen vois jotenkin kytkeä vaikkapa valojen äänimerkkipiipparin

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: kaasunloppumisen ilmaisin
    « Vastaus #17 : 30.08.2014 kello on 19:29 »
    Mutta kun sahurikake haluaa äänimerkkipiipparin ja jos sellaista ei ole tuossa vaihtajassa niin ei se ole mitä kake etsii..
    Juu,mutta toi ei tartte piiparia vaan aamulla kahvin jälkeen kurkistuksen kaasupullo koteloon ;)

  • Vieras
  • Vs: kaasunloppumisen ilmaisin
    « Vastaus #18 : 30.08.2014 kello on 19:30 »
    Juu,mutta toi ei tartte piiparia vaan aamulla kahvin jälkeen kurkistuksen kaasupullo koteloon ;)

    Siinäpä se, just tuon takia nämä sun ja mun keskustelut tässä ketjussa on sitä yhtä tyhjää höpinää jota ei näissä asiaketjuissa toivota.  :-X

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: kaasunloppumisen ilmaisin
    « Vastaus #19 : 30.08.2014 kello on 19:33 »
    Siinäpä se, just tuon takia nämä sun ja mun keskustelut tässä ketjussa on sitä yhtä tyhjää höpinää jota ei näissä asiaketjuissa toivota.  :-X
    No ei välitetä ;)

    *****
    • Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 2.01.2024 kello on 21:57
    Vs: kaasunloppumisen ilmaisin
    « Vastaus #20 : 30.08.2014 kello on 19:53 »
    Laita pietzo-summeri lämmityksen hälytysledin rinnalle. Jos on Primus lämmitin niin lämmitin sammuu ensin ja sitten vasta jääkaappi. mjh48 olikin nopea.

    Trumatic C 6002 on lämmitin, joten varmaan toi mhj48 ehdotus olis sit se oikea... itse en niin paljoa tosta kytkennästä ymmärrä, mutta pitää näyttää jollekin viisaanmalle jos tollasen toteuttaisi
    tosin olin ajatellut sitä siihen jääkaappin pietzomerkkivaloon , eiköhän ne sammu koko lailla yhtäaikaa niin lämmitin kuin jääkaappikin kun kaasu loppuu... mutta taitaa olla vaikea toteuttaa???

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    Vs: kaasunloppumisen ilmaisin
    « Vastaus #21 : 30.08.2014 kello on 19:56 »
    paine kytkimähän saa vaikka mille paineelle , semmonen linjaan ni siinähä se ilmotin