Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Solifer 1999 ajonaikainen lataus?
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 26.02.2016 kello on 21:36 ---Minä irroittaisin akulta tuon vaunun 2:s johdon. Voi tulla jonkun vuokraajan autosta käyttösavu pois :(
Ei siitä ainakaan hyötyä ole, koska yleensä autoissa on tuo 2:nen takasumuvalolle. Kuten määräysteksteissäki n.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä sumarilta lataus on ollut keskustelun aiheena koko minun karavaanari "ikäni" ( n.7-8 v.).
Itse en havainnut sen kautta mitään todellista latausta, ei siitä ole kukaan muukaan tällä palstalla julkisesti kertonut?
Että joutaahan se turhana pois.
-------:
Ihmetyttää vaan missä autossa ei ole suoja piiriä tehty, kun tiedetään, että tuosta pistokkeesta lähtevät sähköt voi olla ihan sekaisin, esim maadoitus huono.. Saisinko auton merkin ja mallin..?
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 27.02.2016 kello on 07:48 ---Ihmetyttää vaan missä autossa ei ole suoja piiriä tehty, kun tiedetään, että tuosta pistokkeesta lähtevät sähköt voi olla ihan sekaisin, esim maadoitus huono.. Saisinko auton merkin ja mallin..?
--- Lainaus päättyy ---
muistelen ett volvo palstalla oli moisia tapahtumia käynyt
Tunturi:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 27.02.2016 kello on 06:40 --- Tämä sumarilta lataus on ollut keskustelun aiheena koko minun karavaanari "ikäni" ( n.7-8 v.).
Itse en havainnut sen kautta mitään todellista latausta, ei siitä ole kukaan muukaan tällä palstalla julkisesti kertonut?
Että joutaahan se turhana pois.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös se lataa, jos sumarin laittais päälle ja 2-nastasta pukkaa 14,4V vaunulle, jonka akun jännite 12V ja risat? Tämä on jo bonuskysymys, varsinaiseen ongelmaani on jo ratkaisu :)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 27.02.2016 kello on 08:29 ---muistelen ett volvo palstalla oli moisia tapahtumia käynyt
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa olla pari muutakin merkkiä, yritän kaivaa esille. Kun kiinnostus suuri
Ja ei mikään huono maadoitus tuohon vaikuta vaan on hölynpölyä , se vaikuttaa että 12v tuupataan perävaunulta päin auton can-väylässä olevaan trailer boksiin Thumbd
--- Lainaus käyttäjältä: Tunturi - 27.02.2016 kello on 09:17 ---Eikös se lataa, jos sumarin laittais päälle ja 2-nastasta pukkaa 14,4V vaunulle, jonka akun jännite 12V ja risat? Tämä on jo bonuskysymys, varsinaiseen ongelmaani on jo ratkaisu :)
--- Lainaus päättyy ---
Ei hirveästi lataa , sinunkin sumarin syöttö voi tulla jostain 0,25 neliön langasta, siinä ei paljon amppeereja kulje , vaikka nimellisjännite olisikin laturin navassa mainitsemasi maksimi. Toiveunta
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta