rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Facebook  (Luettu 21745 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Facebook!
« Vastaus #15 : 26.08.2014 kello on 11:01 »

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
  • Vaasa
Vs: Facebook!
« Vastaus #16 : 26.08.2014 kello on 11:01 »
Yhteydenpitoväline facebook minullekkin on. Toki joskus tulee "turhiakin" päivityksiä laiteltua ja hömppälinkkejä leviteltyä. Irkkiä ja sähköpostia on tullut käytetyksi yli 20 vuotta ja näkyypä tuo Mosaic selainkin olevan vuodelta -93, joten www:täkin on noin 21 vuotta käytelty. Toistakymmentä vuotta on myös siitä, kun ensimmäisen keskustelupalstani perustin, joten kai tämä on minulle sangen luonnollinen tapa olla yhteydessä ihmisiin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:50
Vs: Facebook!
« Vastaus #17 : 26.08.2014 kello on 11:02 »
Facebookilla on oma paikka, kunhan laittaa asetukset kuntoon.

Läheisiin yhteydenpidossa kumppaan vippeä - Whatsup pesee facebookin yksityisviestittely n 100-0  ;) Todella näppärää viestittää joko koko perheen ryhmässä kerralla kaikille tai sitten suoraan privaatisti.  Eikä tarttee asennella messengeriä ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Facebook!
« Vastaus #18 : 26.08.2014 kello on 13:20 »
Ja taas tuli uusi kaveri facebookiin,treffeiltä Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.03.2019 kello on 10:55
Vs: Facebook!
« Vastaus #19 : 26.08.2014 kello on 13:31 »
Onko whatsup vai whatsapp tuo viestittely"kanava"?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Facebook!
« Vastaus #20 : 26.08.2014 kello on 13:39 »

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.03.2019 kello on 10:55
Vs: Facebook!
« Vastaus #21 : 26.08.2014 kello on 13:42 »
OK.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Facebook!
« Vastaus #22 : 26.08.2014 kello on 13:54 »
Ja toinen kaveri treffeiltä Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:21.12.2023 kello on 10:08
Vs: Facebook!
« Vastaus #23 : 26.08.2014 kello on 14:00 »
Kylmää, ylen kylmää on kanssakäyminen nykyään. Tekstiviestit, sähköpostit ja facebook.  ::)
On se! Ilman facebookia en esimerkiksi tietäisi, että 30v. takainen naapuri on töissä lähistöllä, missä itse nykyisin asun.
Olen nykyisin yhteyden pidossa lärvikirjan kautta useisiin henkilöihin, joihin ei olisi mitään kontaktia ilman.

Itse päivittelen silloin tällöin, loma-aikaan enemmänkin, kun on eri maisemia oman sohvan lisäksi, josta kuvia räpsii  ;D

Sitten on tuo pirun Whatsapp, jossa olen myös, mutta en käytä aktiivisesti.
Tytär sen sijaan raivostuttavissa määrin, kun täytyy olla puhelimessa merkkiääni viestejä varten...ja se sitten pimputtaa tauotta.
Tosin tämäkin sovellus osoitti toimintakykynsä lauantaina stadikan ympäristössä, kun tytärtä hain Cheekin keikalta. Puhelinverkko täysin solmussa, mutta whatsapp toimi.
Ja kaverille ei mene jostain syystä Soneran liittymään kuvaviestit läpi, mutta whatsappin kautta voin aina laittaa perjantaisin kaljatölkin kuvia hänelle ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Facebook!
« Vastaus #24 : 26.08.2014 kello on 14:24 »
Fb lle  Thumb
Hyvä yhteydenpito väline tuttavien kanssa joita harvemmin tapaa. Paljon saa hankittua myös tietoa eriasioista kun liittyy itseään kiinnostaviin ryhmiin. 

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Facebook!
« Vastaus #25 : 26.08.2014 kello on 14:39 »
Fb lle  Thumb
Hyvä yhteydenpito väline tuttavien kanssa joita harvemmin tapaa. Paljon saa hankittua myös tietoa eriasioista kun liittyy itseään kiinnostaviin ryhmiin.
Samaa mieltä Thumb Ja ollaahan etuteltassakin omalla nimellä :D Ja eihän tämäkään ole yleinen tääläkin suljettuja ryhmiä ;)
« Viimeksi muokattu: 26.08.2014 kello on 14:53 »

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:23.04.2024 kello on 16:13
  • Porvoo
Vs: Facebook!
« Vastaus #26 : 26.08.2014 kello on 15:57 »
Hommaa Skype, voit puhua ihan naamakkkain. Vai siinäkö on raja?   ;D

On mulla puhelin  ;D ja käytän sitä ihan päivittäin. Skypeä en ole vielä tarvinnu.

Fb ja kaikki tekstarimuodot antaa toiselle osapuolelle mahdollisuuden itse päättää milloin vastata.

Naamakkain puhutaan sitten ihan ajan kanssa ja pitkään.


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:23.04.2024 kello on 16:13
  • Porvoo
Vs: Facebook!
« Vastaus #27 : 26.08.2014 kello on 16:03 »
Kylmää, ylen kylmää on kanssakäyminen nykyään. Tekstiviestit, sähköpostit ja facebook.  ::)

Höpsistä, kylmää on vain se, että työelämässä on nykyisin aika tiivis tahti. Ei kerkiä lätisemään puhelimessa eikä hoitelemaan omia asioita niinkuin vielä ennen 90-luvun lamaa. Vapaa-aikaa jää niin vähän töiden ja pakollisten kierrosten jälkeen, että helppo on soffalla hengähtää ja lätistä netissä kavereiden kanssa.

Monet kivat juhlat ja tapaamiset on sovittu "kylmästi" tekstailen  ::)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Facebook!
« Vastaus #28 : 26.08.2014 kello on 16:21 »
Höpsistä, kylmää on vain se, että työelämässä on nykyisin aika tiivis tahti. Ei kerkiä lätisemään puhelimessa eikä hoitelemaan omia asioita niinkuin vielä ennen 90-luvun lamaa. Vapaa-aikaa jää niin vähän töiden ja pakollisten kierrosten jälkeen, että helppo on soffalla hengähtää ja lätistä netissä kavereiden kanssa.

Monet kivat juhlat ja tapaamiset on sovittu "kylmästi" tekstailen  ::)
Just näin,vaikka vielä en ole työelämässä ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:35
Vs: Facebook!
« Vastaus #29 : 26.08.2014 kello on 16:30 »
On mulla puhelin  ;D ja käytän sitä ihan päivittäin. Skypeä en ole vielä tarvinnu.
Fb ja kaikki tekstarimuodot antaa toiselle osapuolelle mahdollisuuden itse päättää milloin vastata.
Naamakkain puhutaan sitten ihan ajan kanssa ja pitkään.

Ja mihin sitten tarviit naamakirjaa, et mihinkään...

Höpsistä, kylmää on vain se, että työelämässä on nykyisin aika tiivis tahti. Ei kerkiä lätisemään puhelimessa eikä hoitelemaan omia asioita niinkuin vielä ennen 90-luvun lamaa. Vapaa-aikaa jää niin vähän töiden ja pakollisten kierrosten jälkeen, että helppo on soffalla hengähtää ja lätistä netissä kavereiden kanssa.

'Vapaa-aikaa jää niin vähän...'   Voi rähmä.  Olen minäkin nähnyt sen, kun ihmisillä on olevinaan niin paljon töitä, ettei ehdi käydä kotona kuin kääntymässä. Paljon tehokkaampia olisivat kun todella tekisivät sen 7½ - 8 tuntia töitä (eivätkä vain päivittäisi naamakirjaa) ja menisivät sitten kotiin.
Ja että mukava on lätistä! Minähän juuri tarjosin Skypeä siihen lätisemiseen. Voisi todella PUHUA toisen kanssa, eikä tarvitsisi olla tekososiaalinen.