Löysimpä vahingossa Biltemasta ledien himmentimen/katkaisia, ei ollut hintaa, kysyin myyjältä... kertoi et on niin uusi tuote että piti käydä katsomossa varaston listoista..... eikä tosiaan ole paha hinta 1,69€ Toimiva laite !
Löysimpä vahingossa Biltemasta ledien himmentimen/katkaisia, ei ollut hintaa, kysyin myyjältä... kertoi et on niin uusi tuote että piti käydä katsomossa varaston listoista..... eikä tosiaan ole paha hinta 1,69€ Toimiva laite ! ![]() Millä tuotenumerolla mahtaa löytyä? En muista enään, pakkaus on jo hävitetty... mut ainakin Kempeleen Biltemassa nuo olivat siellä missä karavaanareiden varusteet ovat... ei kuitenkaan näy vielä Bilteman netin luettelossa. Pariin sovelmaan just passeli - täytyy heti huomenna poiketa.. Vaasan biltemassa maksoi vähä vajaa 6€.. Ilmaseks kyllä sait. Jaa, ompas kummallista noinkin iso hinta ero ja saman ketjun kauppa.... onneksi ostin muutaman ylimääräisen jemmaa ![]() Ilmaseks kyllä sait.Ei sitä tuotenroa löytyis? Kysyin Vantaan myymälästä tuolloin; ei tunne.. sanoi myyjä. Jaa, ompas kummallista noinkin iso hinta ero ja saman ketjun kauppa.... onneksi ostin muutaman ylimääräisen jemmaaPystyisiköhän sen tuotenumeron katsomaan niistä jemmaan ostettujen pakkauksista? Off-Topic:Myiköhän vahingossa sisäänostohinnalla. Kävi niinkuin mulle raksa-aikana. Ostin jotain 70-80 m2 lattialaattaa ja myyjä kirosi, että miksi kone ei anna hänen myydä niitä. Myi sitten väkisin hinnalla, jonka oli mulle luvannut. Ihan hiljaa olin, mutta päättelin kyllä, että nyt alittui sisäänostohinta, kun neliö oli reippaasti alle kympin. Off-Topic:Kävi vähän kun mulle aikoinaan: Ostin kaupassa esittelijältä pistosahan. Kun piti maksaa, tuli ensin paljon mutinaa ja sitten kaveri kysyi, että sopiiko laittaa kuittiin että porakone, kun ei menis paperit muuten läpi toimistolla! ![]() Sitten löyty malli johon tulis kaukosäädin mukaan. http://www.dhgate.com/product/dc-12v-24v-us-led-light-dimmer-switch-for/185338864.html#s1-2-1|3049812835 Ei sitä tuotenroa löytyis? No niin nyt on tuo tuotenumero bilteman himmentimeen 37-413 . Vaan ei löydy bilteman sivuilta tuota... Taisin tehdä elämäni kaupat kun sain halavalla...lainata kseni Sulo Vilentä (tankki täyteen ) ![]() ![]() |