|
-onko molempien lataus kunnossa? se sulake siin startti releen päällä? -starttireleen pinnat kärähtänyt? ja onhan ne lukuisat pulttiliitokset siin releen päällä putsattu ja kiinnitetty uudestaan? - se rele kytkee akut sarjaan tartin ajaksi joten mittaus on suoritettanva siin vaihees ku toinen starttaa.. ja relehän alunperin on semmonnen kaffepaketin kokonen laatikko kuskinpenkin alla
Olisko kytkentä taman näköinen?aika monta virhettä tos kytkennässä mersun kytkentään.. -laturi menee suoraan ykkös akkuun solenoidi startis on 24V ja kytkentä tulee vaihtoreleeltä -startti napilta/avaimelta tulee ohjaus vain vaihtoreleelle -kakkos akku latautuu sulakkeen kautta ykkös akusta kun startti ei oo päällä -onko mittaus tehty startatessa? aika monta virhettä tos kytkennässä mersun kytkentään.. Toi kuva on mersusta. Tarkista releen käämin juotokset.
Toi kuva on mersusta. Tarkista releen käämin juotokset.tarkemmin kun tutkii ni 31a ja 50 nastat on vaihtanu paikkaa mun mielestä, ja näin on kytketty ainakin mun mersussa ja laturin B+ menee suoraan ykkös akulle ja startin solenoidi on 24V a-p tarkemmin kun tutkii ni 31a ja 50 nastat on vaihtanu paikkaa mun mielestä, ja näin on kytketty ainakin mun mersussa ja laturin B+ menee suoraan ykkös akulle ja startin solenoidi on 24V Noin se kytkentä mielestäni oli kun yhden korjasin joskus 4 vuotta sitten, joten en nyt voi edes tarkistaa ja kuvaa korjata.
Noin se minun mielestä oli kun yhden korjasin joskus 4 vuotta sitten, joten en nyt voi edes tarkistaa ja kuvaa korjata.mä tarkasin Mull o mese pihass.. siit vankka mielipidemä tarkasin En kuitenkaan korjaa piirustusta ennenkuin saan releen käteen tai riittävän hyvät kuvat siitä. ![]()
En kuitenkaan korjaa piirustusta ennenkuin saan releen käteen tai riittävän hyvät kuvat siitä.tutkippa huvikseen tota edellä esitettyä releen peeksi sivua |