Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tämänpäivän asiakaspalvusta
88k5:
Luullakseni tiedän, lueppa.. ;D
http://www.vero.fi/fi-FI/Yritys_ja_yhteisoasiakkaat/Yhdistys_ja_saatio/Arvonlisaverotus/Ajoneuvon_hankinta_kaytto_ja_myynti_arvo(20416)
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 22.08.2014 kello on 21:47 ---Luullakseni tiedän, lueppa.. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Myönnän, en tennyt auton olevan verottajan erikoistapaus tässäkin mielessä :-[
Eli työsuhdeautoksi siitä ei ole jos ei maksa ALV:eja, mutta Tommi Mäkisen tapauksessa Tesla sopinee esim. hänen pyörittämänsä ajokoulun kalustoon = autolla ei ajeta metriäkään yksityisajoja => ALV-vähennysoikeus säilyy 8)
Captainkidd:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.08.2014 kello on 15:17 ---Mikä estää yrittäjää soittamasta myös sillä omalla yksityispuhelimella, eiköhän Suomen valtio anna anteeksi yrittäjille senkin...juu, duunarin kateus pilkistää täältä....yrittäjä saa ostettua 100000 euron Teslan 50000 eurolla, mikäs se on hienoilla autoilla ajellessa kun duunari ei saa laitettua vähennyksiin autosta kuin vain kilometrikorvaukset työn ja kodin väliltä.
Mutta hyvähän se on vaan että yrittäjillä on mahdollisuus hankkia jotain edullisemmin, onpahan sitten vara yrittäjillä ottaa meitä duunareitakin töihin.
--- Lainaus päättyy ---
Siinäpä ihaalla asenne kohdallaan.
Ruotsista, yhdestä postimyyntiputiikis ta Fazerin Ekologiska Råghalvbitor -leipää yritin tilata ja sattumalta hoksasin tuon chat palvelun.
Hyvin pian tuli sitten pahoittelut ruutuun, etteivät voi (jostain syystä) toimittaa mulle 10 pakettia yllämainittua leipää.
Edelleen on hakusessa, ja jos joku viittis tai vois jeesata mulle net leivät, niin kauheesti kiitollinen olisin. Arjeplogin Coopista ostin ja olipas elämäni maistuvinta ruisleipää.
Fasulle kun soitin, niin täydet pojot yksilölliselle ja hyvälle palvelulle. Kaiken huipuksi kävi ilmi, että Fazerilla oli jotain häikkää tuossa ilmaisessa palvelunumerossa, ja niinpäs tämä symppis naisihminen soitti mulle kännykästä.
Lätsännosto Fazerin asiakaspalvelulle. Kuten myös tälle chat kuviolle. Thumb
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 23.08.2014 kello on 10:45 ---Siinäpä ihaalla asenne kohdallaan.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä tuossa nyt oli niin ihmeellistä ? :-\
Totta kai pitäisi myös meidän duunareidenkin pystyä laittamaan ostoksiensa vähennyksiä verotukseen kuten maajussit ja yrittäjät tekevät. Ei siinä sen kummempaa.
Captainkidd:
No tuohon asenteeseen ihaan liian harvoin törmää. Minusta hyvinkin maininnan paikka, ja kun yrittäjä ja duunari olen, sen paremmalta tuntui lukea. Ei siinä sen kummempia. Lisää vaan tommosta asennetta. Thumb
Tarkennan nyt vielä sen mitä arvostin, lainaten:
" Mutta hyvähän se on vaan että yrittäjillä on mahdollisuus hankkia jotain edullisemmin, onpahan sitten vara yrittäjillä ottaa meitä duunareitakin töihin. "
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta