Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Paikkamäärät

<< < (5/12) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.08.2014     kello on 13:13 ---Mulla on kantavuus 510 kiloa. Ei ole vaikeaa ylittää sitä 260 kilolla.  :o

--- Lainaus päättyy ---

Onko tuota Hymeriä punnitettu sun toimesta ?

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.08.2014     kello on 13:13 ---Pitänee jatkaa Finnlinesin käyttöä, jatkossakin suoraan Helsingistä Traveen. Välttyy Ruotsin puntareilta eikä tule juuri kalliimmaksikaan.

Mulla on kantavuus 510 kiloa. Ei ole vaikeaa ylittää sitä 260 kilolla.  :o

--- Lainaus päättyy ---

Tuttavapiirissä tapaus jossa satamassa punnittu auto tullessa ja vaihtoehtoina yhden matkustajan tai noin 100kg purkaminen kuormasta.

Itse katsonut vierestä kun tulli saapuvien autojen perän korkeutta katselevat ja ohjataan selkeästi perä alhalla ajavat puntarille. Suomessa taustalla taitaa olla alkoholituonti ja määrien seuraaminen.

kaarina:
Mielenkiintoista.

Itse olen nähnyt Itävallassa pohjoisesta tullessa ennen Innsbruckia kun autoja ohjataan puntarille, silloin vietiin vain vierestä, eikä jouduttu itse. Ja kun alkaa katselemaan "sillä silmällä", niin niitä vaakoja on aika lailla ripoteltuna ympäri Eurooppaa. Sattuman kauppaa kuka niihin joutuu.

t.Kaarina

ihaa:
Tässä lukemista painoasioista miettivälle, muutenkin mielenkiintoinen blogi.

http://www.deppeli.blogspot.fi/2014/07/ne-tarkeat-painoasiat.html?m=1

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.08.2014     kello on 13:36 ---Itse katsonut vierestä kun tulli saapuvien autojen perän korkeutta katselevat ja ohjataan selkeästi perä alhalla ajavat puntarille. Suomessa taustalla taitaa olla alkoholituonti ja määrien seuraaminen.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on senverran jäykät Goldschmittit takana, että ei laske perä sitten millään.  Thumb

Toisaalta auto on niin pieni, ettei sinne edes sovi normaalisti kuormaten kahdelle aikuiselle liiallista alkoholimäärää. Meille riittää huomattavasti vähemmän koko vuodeksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View