Tekniikkakeskustelut > Projektit

Matkaaja Ducato -87 *Töllis*

<< < (29/36) > >>

Jakelfin:
Eka yö takana.

Hyvin tarkeni 2kw sähkö päällä. Pakkasta -8 näin aamutuimaan, hiukan oli ikkunoiden alareunoissa kosteutta sekä oven karmeissa. Hytin ja asunto-osan väliin vedettiin termopeite ja lämpö nousi kohisten. Ohjaamon ikkunat toki huurussa, mutta eipä tuo vaarallista ole.

Nostin thetfordin pois kun ei oo vielä reikää seinässä sille, otin kuitenki portapotan mukaan perheen naisväkeä ajatellen. Vedetkään ei kyllä ole päällä, mutta eipä tässä missään puskassa ollakkaan.

Mukava olla liki omavaraisesti kylästelemässä.

mike:
Kannattaa se lämmityslaitteen raitis ilma läppä kääntää sisäkierrolle, auttaa hiukan ikkunoiden huurtumiseen kun ei kylmä ilma pääse sisään.

Jakelfin:
Läppä tuli kiinni, kevyessä huurussa nuo lasit on, ei edes pisaroidu. Pitäs löytää ohjaamopeite että pysyis ikkunat sulana, ei oikein löydy tähän ykköskoppaseen mistään.

Oulaa:
Mun Frankia oli samanlainen kun ostin ,sekin hyytyi melkoisesti loivissakin ylämäissä .
Mun mielestä sen entinen jakohihna oli kyllä hampaan verran pielessä .
Mutta enivei kun olin koneen kasannut niin sen veto parani ajan myötä huomattavasti kun ajelin pitempää matkaa.
Voiko ne koneet sitten olla jotenkin tukkeessa ,mene ja tiedä mutta kilsojen lisääntyessä veto vain paranee .
Toisaalta huomasitko ettei se kaasun lisääminen siihen mäkivetoon auttanut yhtään vaan sopiva ns:pintakaasu niin auto kulkee parhaiten .
Ja rengaspaineen nosto eteen oliko 3,25 ja taakse 4,5 auttoi mielestäni myös kulkuun .

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Jakelfin -  5.11.2016     kello on 12:41 --- Pitäs löytää ohjaamopeite että pysyis ikkunat sulana, ei oikein löydy tähän ykköskoppaseen mistään.

--- Lainaus päättyy ---

Alkaa olla kalusto jo sen ikäistä, jota kellään ei enää ole hyllyssä.
Vaan teepä itse, ei siinä kauaa mene. Vapaa-ajasta saa materiaalia.
Ensin wanhasta hesarista teippaamalla malli, jonka mukaan leikkaat vällyn ja eikun ompelemaan!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View