Ei se kaikkea ratkaise mutta helpottaa kummasti oloa 

|
Sivuja: [1] Siirry alas
Ei se kaikkea ratkaise mutta helpottaa kummasti oloa
![]() Öklöstone pelaa hieman eri pennimäärillä kuin me tavan karavaanarit. Menihän siitä sadasta miljoonasta yksi hyväntekeväisyyteen .
Parempihan se yhteiskunnalle on ottaa satamilliä kuin panna kaappiin ja ostaa ruokaa pokalle
![]()
Mielenkiintoinen kuvio. Lahjontasyytteestä selviää lahjomalla yhteiskuntaa.
Mielenkiintoinen kuvio. Lahjontasyytteestä selviää lahjomalla yhteiskuntaa. Se on vähän kuin krapula, sillä se lähtee millä on tullutkin ![]() Mä kyllä näin tänään yhden kuka oli harjoitellut viime torstaista ,ei ollut lähtenyt .....
Ehkä väärä annostelu ![]() Niinhän sitä sanotaan ettei raha tee onnelliseksi mutta sen puute tekee onnettomaksi.
Toisilla on taskut liiankin täynnä nappulaa. Mulla on ainakin taskut melkein tyhjät, mutta
pirun onnelinen olen. ![]()
En tiijä miten onnelliseksi raha tekee, kun ei ole rahvaalla kokemusta. Siitä huolimatta, ee muuta kun rallatellaan.
![]() Raha ei tekisi onnelliseksi, mutta lapsen terveystekee.. Toki raha auttaisi mutta..
Tekisin ja antaisin mitä vain että poikani voisi joskus pelata jalista/kiekkoo ym saatika kävellä ja selviäisi normaaleilla wc jutuilla. Mutta muuttanut elämän ja asioiden tärkeysjärjestystä sekä näkemystä positiiviseen suuntaa. Sääliksi käy nipottajia ym. Pienistä narisevia kukkamekkoja sekä kauluspaitoja mersuissaan. ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|