Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Letkulämmitin vai säteilijä?

<< < (10/11) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  2.08.2014     kello on 16:48 ---Ostaa sitten sellaisen eberin ja korjailee sitä kolmen neljän vuoden välein...ei ole mitään halpaa noiden korjailu.  ^-^

--- Lainaus päättyy ---

Pessimismin maailmanennätys, vai onko meille taas sattunut sekundakappaleita, kun eivät vielä 8v jälkeen ole särki?

eura665:
Autoissa ei ole kokemusta eberissä, mutta noissa maansiirtohärveleis sä on annettu nimeksi eeberperkele, on ne joskus vissiin toiminu 2vuotta ei paljo pidempään.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  2.08.2014     kello on 16:40 ---Entä kun sitä webaa/eberiä ei ole?

--- Lainaus päättyy ---
Niin, eikä sähkölämppäriäkään - on sitten ilman ja keskittyy sulanmaanaikaan, kuten minä tällä Rimorin pömpelillä  ;D

Sen sijaan, jos lohkiksia kaipaa, niin kattelee vaikka tehokkaampia; esim.

http://www.nettiosa.com/defa_letkulammin_termostaatilla__ns_yleislammittimet
Voi käyttää termostaattin takia pidempääkin..

janitkon:
Ei ne Eberit niiin paskoja ole. Mulla oli edellinen yli 6 vuotta ja ei mitään vikaa koskaan. Ongelmia on yleensä niissä malleissa, jotka alkaa automaattisesti lämmittämään ja autolla ajellaa pätkäajoa. Näin olen alan ihmisiltä kuullut.

Riittävän pitkät lämmitysajat vaan laitteisiin, niin pysyy vetreänä.

Stara:
Eberi D5W käytössä vuodesta -99, huollot (lähinnä sisuskalujen tarkastus) muutaman vuoden välein ja kunto edelleen "Mint"!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View