Sinne vaan koko kööri. Saas nähä millon kerkiän kotio.Just näin koukkaa meidän kautta...
Sinne vaan koko kööri. Saas nähä millon kerkiän kotio.Just näin koukkaa meidän kautta... Iso aukko sivitykseen jäi niille suomalaisille vaanareille jotka ei ollut porissa
En tiedä mitä mieltä Pamaus oli touhusta.Ja painoakin tippu 6kg....^
No jaa, sivistyksestä tiedä, saattaa olla pikkasen liioittelun makua tuossa mielipiteessä. Tai mistäs minä tiedän vaikka siellä olis kokooontunut joku venäläisten klassikkojen lukupiiri. Öisin. ^No en tarkottanut noin kirjotusta Sori! ^
En minäkään, kuhan yritin letkauttaa Olisko tasapeli?^Kyllä ![]() Moniko on käynyt kyseissä tapahtumassa?
Iso aukko sivitykseen jäi niille suomalaisille vaanareille jotka ei ollut porissa Samaa mieltä. Aina kun on kotoa pois niin oppii jotain uutta. PS Suviseurat ovat Porissa vuonna 2017 http://m.satakunnankansa.fi/satakunta/suviseurat-poriin-kesalla-2017?v=2 Iso aukko sivitykseen jäi niille suomalaisille vaanareille jotka ei ollut porissa Sen aukon täyttäminen olisi tältä perheeltä maksanut yli 450€ , joten mieluusti olen sitten sivistymätön.. Jostain joutuu joskus tinkimään. Te ette tinkiny ollenkaan huonosti.
Nyt ihan ilman mitään kettuilua, asiallisesti aivan.
Kertokaa nyt vähän, mitä sieltä jäi käteen, mikä on se anti tämmösessä tapahtumassa? Tiedän kokemuksesta, että mitä isommassa roolissa on tuommosessa organisaatiossa, sitä helpottuneempi tunne ja ylävitosia paiskotaan kun kaikki meni hienosti. Mutta mitä sieltä saa vieras tai talkoolainen, joka hoitaa oman postinsa? Valaiskaa, josko vaikka innostuisin ennen vankkurin pysähtymistä ![]() Niin minähän olin siellä vain 3 päivää ja kerron oman näkemyksen. Nämä toiset veljet taisivat olla siellä 2 viikkoa tms. Varmaan pystyvät kertomaan tapahtuman syvällisen puolen.
1. Tämä paikka oli lapsiperheelle aivan ykkönen. Kirjurinluodon leikkipuistot, uimarannat ja liikkennepuistot aivan vieressä. Tätä mahdollisuutta ei ole tarjolla muulloin. 2. Kaupunkileirintä Porissa, pyörällä keskustaan. 3. Siisti ja hyvin hoidettu leirialue ja teknisesti toimiva ja turvallinen. 4. Ficc rallin ohjelma oli laadukas, kaikille jotain. 5. Ja mikä tärkein. Verkostoituminen. Ficc Rally oli sosiaalinen tapahtuma, jossa oli ympäri maailmaa samassa leirissä paljon karavaanareita . Ja mikä parasta tapasi livenä monta Orgilaista ![]() |