Eipähän mainittu Norjan kohdalla nopeusrajoituksia.. .
Eipähän mainittu Norjan kohdalla nopeusrajoituksia.. .
Eipähän mainittu Norjan kohdalla nopeusrajoituksia.. .Niitä nyt ei tunnu pikaisella haulla löytyvän kuin a-autoille http://www.camper.fi/uutiset/matkailuautojen-nopeusrajoitukset-euroopassa Tuossa linkin kirjassa ne löytyy , kannattaa sijoittaa ja ostaa tuo kirja, siinä paljon muutakin tietoa Kiitos, pitänee etsiskellä kirppareilta...
- penax - Eipähän mainittu Norjan kohdalla nopeusrajoituksia.. .Minulle kyllä näkyy; Lainaus NorjaTuosta kirjasta on ilmestynyt keväällä (tai se oli vuosi sitten) uudempi ja päivitetty painos - kirppareilla voipi olla vanhempi mikä mulla kanssa autossa,,
Lainasin tuoreen Autoillen Euroopassa -kirjan, pitkästä aikaa. Paljon hyvää tietoa, etenkin jos ekalle reissulle on lähdössä. Tämä näyttäisi nousevan aika ajoin pinnalle. Onko tuosta väittämästä mitään faktaa saatavilla? Paljon olen lukenut juttuja mitä joskus on sattunut siellä täällä sille sun tälle. Onko joku kokenut itse ja mitä sitten tapahtui? Kirjan aion hankkia. Kiitos vinkistä. En muista, oliko lähde Etuteltta vai joku lehti, mutta matkailuauton sisällä nukkuvien nukutus kaasulla vaatisi hyvin ison säiliön kaasua, annostelu olisi vaikeaa tehokkaan ilmanvaihdon takia sen välillä, nukahtaako kohde vai kuoleeko kaasuun.
Kustannukset ylittäisi rosvolla hyödyn joka tapauksessa. Pitkän päivän jälkeen enemmistö vain nukkuu niin sikeästi, että huomaamaton keikka on tehtävissä. Pitkän ajopäivän päälle pari paukkua ja "kaasutus" alkaa toimia. Eläköön legendat.
En kiistä ettei murtoja ryöstöjä jne tapahtuisi, se on ihan oma häpeä mennä yöksi paikkoihin missä mahdollista. Mutta tuollaisen kaasumäärän saaminen autoon sisään tarvittavana pitoisuutena ja ettei "kaasutettavat" kuole eikä aineesta jää jälkeäkään. Vaatii tukun anestesialääkäreitä ja kaasunkuljetusrekan mittalaitteineen. Se on kesä lähellä kun tulee näitä kaasukeskusteluja,toisin sanoen lekentoja kaasutuksista
Se on kesä lähellä kun tulee näitä kaasukeskusteluja,toisin sanoen lekentoja kaasutuksistaVeit sanat päästäni, mutta että Autoliittokin viitsii.... Seuraavaksi alkaa keskustelu puskaparkit vs campingit ja ilmastoinnin tarve Lainasin tuoreen Autoillen Euroopassa -kirjan, pitkästä aikaa. Paljon hyvää tietoa, etenkin jos ekalle reissulle on lähdössä. Muuten, jos tuon lainauksesi lukee ajatuksella. Lopputulos on kai vähän kuin minun aiempi kirjoitus. vihjattiin että väsymys ja yömyssy(t) ovat muistin vieneet Vai olikos se noin Näinpä,ja keskustelu aihe ,minkälainen sähköjohto pitää olla
Muuten, jos tuon lainauksesi lukee ajatuksella. Lopputulos on kai vähän kuin minun aiempi kirjoitus. vihjattiin että väsymys ja yömyssy(t) ovat muistin vieneet Näin minäkin ymmärsin. Muuten, jos tuon lainauksesi lukee ajatuksella. Lopputulos on kai vähän kuin minun aiempi kirjoitus. vihjattiin että väsymys ja yömyssy(t) ovat muistin vieneet Saattaa olla noin hyvinkin. Vaikka itse monenlaisesta huumorista pidänkin, niin tuossa kohtaa on väärä paikka. Etenkin kun "vitsin" ymmärtää vain lähinnä ne, jotka ei tuollaisia neuvoja enää tarvitse. |