Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Triax UFO 150

<< < (16/18) > >>

Karrppa:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 20.06.2016     kello on 16:55 ---Jos olet kohtuu etäisyydellä lähettimestä, niin haravalla pitäisi jotain signaalia näkyä jos kaikki on muuten kunnossa. Kai olet todennut, että tv toimii? Tuleeko kaapeli antennilta kun siinä oli poikkeava liitin? Nämä tulee ensin mieleen.

--- Lainaus päättyy ---

Sisällä toimii hyvin. Johto tulee ainaki antenniputkesta jonka purin. Asumme kaukana maalla että voihan sekin olla syynä näkymättömyyteen. Täytyy kokeilla kun pääsee kaupunkiin alkaako näkyä vai joutuuko antennikauppaan.

seppoko:
Teeppä vielä tällainen koe. Virität laitteesi sisällä, että on oikeat kanavat (olet ehkä ttehnytkin). Vien sen vaunuun ja laitat YLE:n kanavan auki. Sitten pyörittelet ja nostat/lasket antennia.

650kmfe:
Minkäslainen adapteri tarvitaan, että saadaa ufosta autoradioon johto laitettua. Mulla vaunussa ufo 150 ja autoradio. En ole kyllä löytänyt mitään valmista adapteria. Virransyötössä on yks vapaa f-liitin radiolle.

Lähetetty minun SM-N9005 laitteesta Tapatalkilla

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: 650kmfe - 20.06.2016     kello on 20:00 ---Minkäslainen adapteri tarvitaan, että saadaa ufosta autoradioon johto laitettua. Mulla vaunussa ufo 150 ja autoradio. En ole kyllä löytänyt mitään valmista adapteria. Virransyötössä on yks vapaa f-liitin radiolle.

Lähetetty minun SM-N9005 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---
Kaapeli  esim tellu 7  ja toiseen päähän f ja toiseen päähän autoradioplugi ja siinä se on. Ei kannata pettyä ula vastaanottoon häävi se ei ole. antenni kun on kompromissi, eikä ulalle mitenkään mitoitettu.

olalaa:
olen mielenkiinolla seurannut näitä keskusteluja.Yksi tärkeä asia on jäänyt minusta liian vähälle huomiolle.Tuo anteeni johto se pitää olla myös kunnon koaksiidi kaapelia ja liitimet f-liitimiä.Pelkkä ufo 150 ja jänniteen syöttö ei riitä jos johto tai liitokset on huonot.Ites olen yhteen adrian autoon huonon näkyvyyden takia vaihtanut kaapelit ja jo alkoi näkymään. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View