Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Triax UFO 150

<< < (18/18)

560FMK:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.06.2016     kello on 18:35 ---Viitannee siihen, ettei siellä ole aikaisemminkaan ollut virtaa lautaselle....

Selkeästi huomaa kun katkaiseen Ufon virtalähteeltä virran. Sitä kannattaisi kokeilla, josko sillä olisi merkitystä.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä sinne 12V antennipiuhaan ainakin tulee. Aukasin ufon mielenkiinnosta ja enpä mä siitä sen kummempaa älynnyt. Yllättävän aran näköisesti jätetty komponentit sään armolle. Näyttää että sisällä on ollut kosteeta, mikspä ei oliskaan kun saumoja ei ole tiivistetty mitenkään.

olalaa:

--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 25.06.2016     kello on 23:15 ---olen mielenkiinolla seurannut näitä keskusteluja.Yksi tärkeä asia on jäänyt minusta liian vähälle huomiolle.Tuo anteeni johto se pitää olla myös kunnon koaksiidi kaapelia ja liitimet f-liitimiä.Pelkkä ufo 150 ja jänniteen syöttö ei riitä jos johto tai liitokset on huonot.Ites olen yhteen adrian autoon huonon näkyvyyden takia vaihtanut kaapelit ja jo alkoi näkymään. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Tuo kanataa katsoa ja kyllä se ledi pitää palaa muuten ei jännite sinne mene perille asti

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View