Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Triax UFO 150
perhomies:
Hei
Miten olette asentaneet TRIAX UFO anteenin vaunun antennimastoon, otanko pois sen mustan muovi tötterön maston päästä (vesi tulee putkea pitkin sisälle ?) vai laitanko ufon kiinnikkeen mustan tötterön alapuolelle. Olisiko jollain kuvaa kyseisestä asennuksesta ? UFO:a ei vielä ole mut vakavasti sitä harkitsen.
Noita kiinnikkeitä nähtävästi tulee paketin matkassa eli mikä niistä on paras vaihtoehto ?
Vaunu mallia -91
Rölli:
matkassa tulevalla mastokiinnikkeellä onnistuu vallan mainiosti siihe kumitutin alapuolelle...
Juriihi:
Itse tein tällaisen kokoonpanon. Alkuperäisen harava-antennin jalan leikkelin Ufoxsin jalkaan sopivaksi, liimalla ja ruuvilla kiinni. Antennit ovat kiinni mastoputkessa jota voi nostaa ja käännellä jos tarve vaatii, sekä antennit saa nätisti irti putkesta tarvittaessa.. Kuvakin löytyi arkistosta :)
migel:
Mihin toi musta antenni on tarkoitettu?
Ite laitoin sen mustan tötsän alapuolelle mukanatulleilla kiinnikkeillä kiinni.
Mut aikas tarkka on tuo antennin kohdistaminen kun olen tälläisellä huonokattavalla alueella...
Ja mökillä mulla on vaan vanha harava ja sillä näkee kaikki ilman pikselöitymistä!
Ihmeellisiä nää aallot! :D t migel
88k5:
^
oisko radiolle - vaikkakin Triaxi hoitaa nekin taajuudet.. Thumb Eli turha ;D
Mäkin riipasin Kafin raadon katolta kaks-kerros karahkan (mikä-lie taittodipoli-log-period.-jagi-etc-- hökötys) oli se töllön virittäminen reissussa aika peliä :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta