Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Triax UFO 150
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 10.12.2015 kello on 15:57 ---Tässä jonkinlaisia filttereitä-->http://www.satshop.fi/antennas/lte-filters.html
--- Lainaus päättyy ---
Virittelyä...
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 10.12.2015 kello on 18:39 ---Aktiiviantennin johtoon on turha pistää filtteriä, kun se antennissa oleva vahvistin on jo yliohjautunut, niin filtteri ei poista ongelmaa. Thumbd
Filtteri toimii vain passiiviantennien kuten logperioidiantennie nen kanssa
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa se olla tuo UFO150LTE se versio, minkä meikäläinen hankkii.
Ainakin mitä olen lukenut, on siihen käyttäjät olleet kai tyytyväisiä.
Weicco:
Hyvähän se on. Laitoin 150LTEn itselle viimekesänä sitä ennen oli joku Telwellin aktiiviantenni joka ei kovinkaan hyvä.
palokurki:
Olen tämän aiemminkin sanonut, mutta olkoon toistona. Minulla on myös kulkineessa UFO 150 asennettuna teleskooppitankoon. Sitä ennen oli jokin vanhempi UFO-malli asennettuna kiinteästi noin 10 sentin korkeudella katosta. Kiinteänä asennuksena ei toimi UFOT. Ei sen enemmän uudet, kuin vanhat. Teline täytyy olla nostettavaa ja pyöritettävää mallia. Todettiin tämä viimeksi eilen, kun kaveri ajoi kulkineensa minun auton viereen. Molemmilla sama antenni. Minulla antennin pystyy nostamaan ja pyörittämään. Minulla näkyi kaikki kanavat ja kaverilla ei mitään. Laskin oman antennin alas ja johan alkoi kanavat pikselöitymään.
UFO toimii myyjien mielestä niin, että sitä ei tarvitse nostaa, eikä pyörittää koska sen muoto on sellainen. Paskapuhetta, sanon minä.
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 11.12.2015 kello on 12:50 ---Olen tämän aiemminkin sanonut, mutta olkoon toistona. Minulla on myös kulkineessa UFO 150 asennettuna teleskooppitankoon. Sitä ennen oli jokin vanhempi UFO-malli asennettuna kiinteästi noin 10 sentin korkeudella katosta. Kiinteänä asennuksena ei toimi UFOT. Ei sen enemmän uudet, kuin vanhat. Teline täytyy olla nostettavaa ja pyöritettävää mallia. Todettiin tämä viimeksi eilen, kun kaveri ajoi kulkineensa minun auton viereen. Molemmilla sama antenni. Minulla antennin pystyy nostamaan ja pyörittämään. Minulla näkyi kaikki kanavat ja kaverilla ei mitään. Laskin oman antennin alas ja johan alkoi kanavat pikselöitymään.
UFO toimii myyjien mielestä niin, että sitä ei tarvitse nostaa, eikä pyörittää koska sen muoto on sellainen. Paskapuhetta, sanon minä.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, eipä kannata aina uskoa noita hevosmiesten tietotoimiston juttuja. Ei se ufokaan sähkötekniikan lakeja pysty komoamaan. ^-^
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta