Ota sinä vanha vaihdossa ja myy se ite pois. Mee sitten rahan kanssa liikkeeseen, niin olet kuningas.
Ei se nykyaikana noin mene. Ostin jonkin aikaa sitten kotin pari nahkasohvaa ja nojatuolin. Olisin halunut maksaa käteisellä mutta, kauppias pakkomyi jonkun luottokortin ja laski hintaa ennestään. Saavat ilmeisesti hyvän provikan kun järjestävät rahoituksen.
Vanhan vaihdossa vanhaan ja sitten vielä vanhan vaihto uuteen?
Ei vaan me annetaan toi vaunu vaihdossa uuteen,niin saan jotain sentään vaihdossa ja entinen naapuri tuo sitten oman vaunun vaihdossa tohon meidän vaunuun Ei se voi olla noin vaikeata ymmärtää...
Meinaat Tiplomaatti siis, että liike hyvittää paremmin kuin mitä saisit vaunusta sen itse myyden.
Enkä tarkoittanut vanhaa Polaria vaihtoon vieden vaan itse myyden, jos naapurista ei siihen ole. Liike ottaa katetta jokaisesta kaupasta, ei se muuten pystyssä pysy.
Itellä aika toisenlainen käsitys asiasta, mutta sehän pitää tehdä niinkuin itestä hyvältä tuntuu. Minä käytän vähät ylimääräiset rahani muuhun, kuten reissaamiseen.
Ite kun en tuollaista harrasta vaan se on ollut aina pankkilaina, kun tarpeen. Pääsee halvemmalla.
No yleensä pankkilaina onkin se halvin. Ja jos on vielä takuutkin tuota varten kondiksessa, niin aina vain halvemmaksi menee. Mutta jos vaihtoehdot ovat autoliikkeen pätkä tai jonkin "Santanderin" tms. riisto-rahoitus, niin...
Kaikkein edullisintahan se olisi säästää tuo fyrkka etukäteen, jolloin ne mahd. korotkin juoksee itselle, kasvattaen pottia, mutta aika harvalla riittää pitkänäköisyyttä tai itsekuria tälläiseen. Ei kyllä itselläkään, kokeiltu on