rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Tämmönenkin on  (Luettu 5585 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Tämmönenkin on
    « Vastaus #15 : 3.07.2014 kello on 09:22 »
    Onko sinulla naapurin yhteystiedot G-mailissa, sieltä se ainakin urkkii.
    Ei ole G-mailissa yhtään yhteystietoa, eikä naapuri ole mulle lähettänyt meiliä muistaakseni ikinä, mutta ei ainakaan G-mailiin.

Kutsuja ei tarvitsekaan tulla, mutta niitä "Saatat tuntea" henkilöitä joskus kummastelen. Silloin voi tulla naapurisikin listaan.
    Juuri tuosta "saatat tuntea" on kyse siis tässä mullakin, mihin naapurin kuva ilmaantui. Ja sitä ihmettelen suuresti, mistä kautta pystyy ehdottamaan häntä. Tuskin ihan randomina, vaan jostain kautta on nimet pystynyt yhdistämään. Itsellä ei ole naapurin tietoja missään muualla kuin duunin outlookissa, joka synkkaa yhteystiedot puhelimeen. Eli puhelimessakaan ei itsessään ole yhtään yhteystietoa tallennettu. Ja naapuristakin on vain puhelinnumero, ei meiliosoitetta. Ja molemmilla on duunipuhelimet, eli osoitekaan ei täsmää.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:12.11.2025 kello on 20:05
    • Koiria ja reissaajia
    Vs: Tämmönenkin on
    « Vastaus #16 : 3.07.2014 kello on 09:49 »
    Mulle face ystävällisesti säännöllisin välein tarjoaa Pasin ex-vaimoa kaveriksi, kun meillä on yhteisinä tuttuina Pasin tyttäret ja myitakin sukulaisia. Huoks!  :laugh:
    [/quote]
    Et sitten ole kaveriksi ruvennut?  ::)  ;D
    Mulle tulee paljon kaveri ehdotuksia ympäri maailmaa. Pelaan muutamaa peliä siellä FB:ssa ja niiden pelien pelaajat on automaattisesti sydänystäviä. Ja kun ne pelit avaa- kone ehdottaa auttamaan ystäviä pelitasoilta toiselle- Ehdotuksia iiiiiso liuta- niillekin jotka eivät pelaa. Joten kannattaa blokata pelit pois sivun oikeasta laidasta -saa olla rauhassa näistä "avuista".
    Facessa kirjoittelen koira-asiat ja jotain arjen juttuja, kun oma suku kaukana. Se on yhteydenpitoväline sinnepäin. Täällä kirjoittelen sitten tästä karavaanarijutusta. Hiukan olen miettinyt, haittaako kun osa on myös siellä FB:ssa ja nähnyt jo onkin jutun siellä. Ja miettii- taasko se tuosta! Tuo on jo nähty. Mutta ainahan voi hypätä yli.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:50
    • viva la France
    « Vastaus #17 : 3.07.2014 kello on 10:49 »
    Näköjään se "chileläinen palomies", joka haukkui fb:n karavaanarit-ryhmän lyttyyn, on nyt orgin ryhmässäkin. Oli just liittynyt Torrevieja-ryhmäänkin. Jännityksellä odotan, mitä tuleman pitää  :D

Mulle face ystävällisesti säännöllisin välein tarjoaa Pasin ex-vaimoa kaveriksi, kun meillä on yhteisinä tuttuina Pasin tyttäret ja myitakin sukulaisia. Huoks!  :laugh:

No minulla on entinen anoppikin facebookissa ystävänä, kuten se ex.
    Ja ex ja hänen nykyisen avomiehen poika on aina meillä mökillä kesäisin kun suomessa ollaan.Tulee tänä kesänäkin 2 viikoksi mökkeilemään vaikka onkin jo 15 v.

• Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:01
    • Epsoo
    « Vastaus #18 : 3.07.2014 kello on 16:05 »
    Mutta vaatii naamatunnukset, juuri sen takia sinne ei voi mennä ,kun ei ole eikä tule

Katsominen ei ainakaan ennen vaatinut tunnuksia, eli face on näköjään taas vähän "säätänyt" tuota. Vaikka asetuksissa on selvästi sanottuna "Kuka tahansa voi nähdä ryhmän, sen jäsenet ja heidän julkaisunsa."

No, tämä nyt ainakin (toistaiseksi) näkyy ilman tunnuksia:
    https://www.facebook.com/pages/karavaanariorg/414006155329113

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:37
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #19 : 3.07.2014 kello on 16:24 »
    No niin näytti  Thumb