Näyttäis yhdistelmä kulkevan kohtuu kulutuksella. Nuo ajotietokoneet ei välttämättä pidä ihan paikkaansa. Manuaalinen mittaus ja laskuoppi on tarkempi. Nuo ajotietokoneet ei välttämättä pidä ihan paikkaansa. Manuaalinen mittaus ja laskuoppi on tarkempi. 9,98l/100km, eli alle kympin kuitenkin. Kulutus halvimmillaan päälle 9 l ja keskimäärin 11, 4 l, kohtuullisen raskas kuorma autossa. Nopeus sallittu tienopeus mittarin mukaan + 5-10 km/mittarivirheeseen eli esim. 80-alueella 85 km/t. Yhdistelmän "miellyttävä" vetonopeus kuljettajan kannalta on tuo hiukan päälle 100 km/t mittarin mukaan ja siihen riittää mainiosti tuo 1,6 lt:n koneen teho. Moottoriteillä rekan ohitukset nopeasti ilman taakse tulevaa jonoa. ![]() Todellinen yhdistelmämassa n. 6500kg, 12-13 satkulla. "Rajoitintavasten" 90km/h (=gps) Sulla menee pienellä😊 Tuli nyt reissussa mitattua omalle vastaavalle yhdistelmälle 15,8 sataselle. Mun F menee tyhjänä tuohon haarukkaan maantiellä, joten eipä iso kulutuksen muutos. ![]() Sulla menee pienellä😊 Tuli nyt reissussa mitattua omalle vastaavalle yhdistelmälle 15,8 sataselle. Mun F menee tyhjänä tuohon haarukkaan maantiellä, joten eipä iso kulutuksen muutos.Perässä mulla vene+traikku ja maantiekulutus valtateillä - mäkiähän täällä Uudellamaalla ei juuri ole.. Perässä mulla vene+traikku ja maantiekulutus valtateillä - mäkiähän täällä Uudellamaalla ei juuri ole..Ihan kuin autosi huomaisi mäet ![]() |