ABUWAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!Turvallaan on...
pääsettekö te naamakirjaan
vai onks ne KAATUNUT ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ABUWAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!Turvallaan on... ABUWAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!maailman loppu alkanu? Face kaatunu!! ![]() Facebook kaatunut - pakokauhua kadulla, liikekannallepano alkanut!
![]() Facebook kaatunut - pakokauhua kadulla, liikekannallepano alkanut! ![]() huh ...toimi taas
![]() jos face kaatuis tai org:i ![]() niin kyl se ois kuin sytän vedettäs ilman puudutuksii tuolt rinnast ulos ![]() nii ja älkää siel yhtään hirnuku ku tää on vaan mun elämä ainut ![]() tai ainakin melkein ainut ![]() Täytyypäs heti käydä kattomassa mitä siellä on kun tuli paniikki. Enpä ole ennen yrittänytkään
![]() kyl ny on mun konees
joku vika oltava ![]() kun taaskaan en pääse naamakirjaan taidan laittaa koko p..skan kiinni ja olla lakossa ![]() siis nettilakossa tai ainakin yritän ![]() ei jaksa taistella tämän nettielämän kans nyt ![]() Iltalehti kirjoitti just ,että facebook pahoja ongelmia
![]() ja lakko kesti minulla kaik 3 tuntii
![]() aika hyvä ja sekin aika meni tuolla "citys" mut helpotti heti kun luin ,ettei syy ollutkaan täs masiinas vaikka olin ihan varma et kämmäisn ne sivut jotenkin mystisesti ![]() huoh ! onpa helpottunu olo ![]() karavaanari.orgin omat sivut facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/karavaanariorg/414006155329113 karavaanari.orgin omat sivut facebookissa: Mihin noita tarvitaan? ![]() ![]() ![]() ?? |