rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Dethleffs 740 TK  (Luettu 8099 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:14.06.2024 kello on 10:50
  • Jaa mitä että?
Vs: Dethleffs 740 TK
« Vastaus #15 : 2.06.2014 kello on 10:55 »
740 TK:ssa wc on isompi silloin kun pesuallas on siellä. Kai se on itsellä ainakin kotona tullut tutuksi että kädet pestään vessassa eikä käytävällä.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:11.06.2024 kello on 14:17
Vs: Dethleffs 740 TK
« Vastaus #16 : 2.06.2014 kello on 12:53 »
Itse ihmettelin myös Adrioita kierrellessäni, että miksi se pesuallas pitää olla siinä ulkopuolella. Saman tien sen voisi poistaa kokonaan ja käyttää vaikka kaappitilaksi, kun askeleen tai kahden päässä on keittiön hana, jossa voi pestä tumppunsa.
Ja vähän samaa mieltä olen siitä uudesta Adrian seinälle nostettavasta lavuaarista. Se tosin ei vie mitään vaatekaapin paikkaa, kun on kuitenkin siellä huussin sisällä.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.07.2018 kello on 09:39
Vs: Dethleffs 740 TK
« Vastaus #17 : 3.06.2014 kello on 00:10 »
Tuo käytävässä oleva käsienpesuallas on nyt sitä uusinta uutta muotisuuntausta, itse en ymmärrä että miksi noin, nyt vessassa käydessään täytyy siirtyä toiseen kohtaan pesemään kädet.  ???
Pitäis kai kysyä ranskalaisilta. On perin kummallisesti pöntöt ja altaat sikäläisillä alueilla. Esim. pönttö toisella puolen lukitussa kopissa tietysti ja käsienpesualtaat toisella puolen huonetta/käytävää taas lukituissa kopeissaan. :'( Eikö olis ollu kätevämpää laittaa muuan allas vaikka päätyseinälle ilman koppia kuten esim. täälläpäin tapana...