rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: ex-suomalainen Solifer siirtyy Ruotsista Saksaan!  (Luettu 9042 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:07
  • viva la France
Vs: ex-suomalainen Solifer siirtyy Ruotsista Saksaan!
« Vastaus #15 : 5.06.2014 kello on 10:28 »
Joskus huomasin, että joku näistä Fazerin perinteisistä salmiakkiaskeista tehdään Norjassa.
Niin ja Hangon keksit Puolassa. Se hiukan kismitti, kun olin Hangon kämppärireissulle ostanut "paikallisia" hymyileviä hangonkeksejä....  >:(

Aikanaan kun vielä joutui itse noita rahti-autoja ajelemaan oli yksi vakiokeikka tuoda Tanskan Koldingistä Nordig Candiltä Fazerille namikuorma. Sieltä tuli fazerin parhaita, salmiakki aakkosia ja erilaisia nami sekoituksia, sekä vaikka minkä sortin suklaata. Kaikki oli fazerin laatikoihin pakattuja ja heidän käärepapereissa.
Samoin syksyisin ajettiin paljon puolukkaa itävaltaan josta se tuotiin valmiina hillona takaisin.
Ja nämä kaikki oli tuolla 1980- 95 luvulla eli ennen aikaa eu.
Eli jo aikanaan suomalaiset "laatutuoteet" tehtiin ulkomailla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:12
Vs: ex-suomalainen Solifer siirtyy Ruotsista Saksaan!
« Vastaus #16 : 5.06.2014 kello on 10:32 »
Aikanaan kun vielä joutui itse noita rahti-autoja ajelemaan oli yksi vakiokeikka tuoda Tanskan Koldingistä Nordig Candiltä Fazerille namikuorma. Sieltä tuli fazerin parhaita, salmiakki aakkosia ja erilaisia nami sekoituksia, sekä vaikka minkä sortin suklaata. Kaikki oli fazerin laatikoihin pakattuja ja heidän käärepapereissa.

Sama kun noissa kuuluisissa 'alkuperäisissä varaosissa'.   :laugh: