Vaan järjestelmässä on paineohjattu pumppu ?
Tuon pumpun säädöt ei ole kohdallaan . .
Oiskohan näin ?
Mutta kerrohan että roikkuuko siellä vesisäiliössä uppopumppu letkun nokassa . . .
|
Vaan järjestelmässä on paineohjattu pumppu ? Tuon pumpun säädöt ei ole kohdallaan . . Oiskohan näin ? Mutta kerrohan että roikkuuko siellä vesisäiliössä uppopumppu letkun nokassa . . . Omissa vehkeiss olen lyhentynyt putkituksen minimiin, jolloin kuumaakin tulee lähes heti. Kiitos Jari Tervolle siitä ideasta Ekassa vaunussa putkitus lyheni noin 7 metristä yhteen metriin ja nykyisessä käsienpesupaikan putkitus vastaavat lukemat.Onko siellä säiliössä pumpun yläpuolella mutikka eli takaisinvirtauksen estävä venttiili?
Ei ole mitään mutikkaa.. vain letkun päässä vain vesipumppu. Pumpun jälkeen heti pitäis olla tälaanen . . . http://www.vapaa-aika.com/takaiskuventtiili-vesiletkuun-jonka-sisa-o-10-12-mm.html Miksi nyt vasta vastaat kysymykseeni ? Olisit saanut tyhjentävän vastauksen "alta aikayksikön" kun olisit kertonut pumpun sijainnin heti, se olisi kertonut "lopun", jos et minulta, niin joltain muulta ( Mike toi heti vastauksen ongelmaan . . . Olin reissussa, mutta kännylläkin voi jotensakki viestitellä ) . . . Paineohjattupumppu ei sijaitse vesisäiliössä vaan sen ulkopuolella. Todennäköisin syy on tuon takaiskuventtiilin puuttuminen mutta voi olla että pumppu on varustettu sisäisellä takaiskuventtiilill ä joka on käytönpuutteessa jämähtänyt auki asentoon . . . Pumppuja on moneen lähtöön . . .
Ok, kiitos vastauksista! En ole vielä ehtinyt testaamaan ja hankkimaan takaiskuventtiiliä, mutta ilmeisesti vika on siis siinä kaiken järjen mukaan. Pitää asentaa se siihen mutikan yläpuolelle. Sitä vain ihmettelen, miksi takaiskuventtiili puuttuu siitä, koska vaunu on suhteellisen uusi, eikä järjestelmää ole käytetty ennen minua lainkaan.jos siin on takaiskuventtiiline n pumppu ja venttiili mennyt rikki käytön puutteest.. pystykkö laittaan kuvan pumpusta?
|