Edit. Illalla laskeskelin, toistakymmentä henkilöä löytyy. Lisäksi muutamien kanssa käyty puhelin ja mailimiitingejä paljonkin. Yksi on tuttu aika kaukaa. Mjo, samassa työpaikassa ( firmassa vaan) jo -70 luvulla Lisäksi viime turun messuilla näin ikkunan takaa liudan orgilaisia nenäkkäin kahviossa.
Minulla on neljä kpl. 5 min sitten tuli yksi lisää. Korjaan nyt on kuusi olenhan myös tavannut KV:een yhden huoltamon pihalla, jossa sain nykyisen vaununi vanteet. Meinasi aivan unohtua.
Kuudennen orgilaisen tapasin tänään, Lahden messuilla olen tavannut kolme ja leirintäalueilla kaksi, yhden tapasin Nostalgia tapahtumassa, tien päällä vastaan tulleista bongannut varmasti kolme, yyveellä jälkikäteen varmistettu.
Korjatkaa ihmeessä jos joku nimimerkki menee väärin tai jos joku kokee uupuvansa
Mjo33400 Av64 Dorotea (R.I.P.) Ose Kaija Sipu Rolli4x4 Kottarainen Miguel jalkanen Onneva Isojuuso Jamppa508 Rokker
Turun messuilla tammikuussa pari muutakin mutten nyt yhtään muista nimimerkkejä Ja Olalaan ja pamauksen olen nähnyt ja tunnistanut, mutta puheltu ei olla.