Minulla on mökkilaiturilla pieni tuulihärveli. Jos myrskyää kuin Norjan rannikolla, silloin sieltä tirahtaa muutama amppeeri, muutoin se on yhtä tyhjän kanssa.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Minulla on mökkilaiturilla pieni tuulihärveli. Jos myrskyää kuin Norjan rannikolla, silloin sieltä tirahtaa muutama amppeeri, muutoin se on yhtä tyhjän kanssa.
Minulla on mökkilaiturilla pieni tuulihärveli. Jos myrskyää kuin Norjan rannikolla, silloin sieltä tirahtaa muutama amppeeri, muutoin se on yhtä tyhjän kanssa. Minkä ikäinen? Kaverin purjeveneessä antaa 4A kohtalaisen pienellä tuulella ja sen enempää ei juuri koskaan. Olisiko ilmoitettu teho 6A. Ylläpitoon ja pieneen lataukseen riittää hyvin spiraalia ehotan jos pitää tuulesta temmata virta..
Ranskalaisilla noita näkee rannikko seuduilla, ei paljon muualla.
spiraalia ehotan jos pitää tuulesta temmata virta.. Niissä vaan on kova hinta ja olematon teho.
Minkä ikäinen? Purjepaatti on yleensä aika otollisissa tuulioloissa. Mitä olen noita tutkiskellut, vaativat yli 5 m/s jatkuvaa tuulta, että saisi jotakin merkittävää latausvirtaa. Vaikka ovatkin kehittyneet niin Höpön perusfakta taitaa edelleen pitää paikkansa. Isommissa vehkeissä säädin säätää lapakulmia niin että tuotto olisi optimaalinen. Sivuja: [1] Siirry ylös
|