Ja maakin on mikä milloin.
Isompana ongelmana minä pitäisin tuota virallisella palstalla esiintyvää tyhjän päiväistä toisten ominaisuuksien arviointia.
|
Ja maakin on mikä milloin. Isompana ongelmana minä pitäisin tuota virallisella palstalla esiintyvää tyhjän päiväistä toisten ominaisuuksien arviointia. viime kesänä 2,5v poika nosti kaikille kättä hiacen keskipenkiltä caravaanarit, pakettiautot ja rekatkin sai tervehdyksen (tuli itsekkin nostettua kättä vahingossa pakettiautoille ja rekoille refleksimäisesti kun poika tervehti niitä )Pojalleni tärkein oli kuitenin traktorit niille nousi käsi heti kun nähtiin, vaikka pitkän suoran alussa ![]() Lainaus pakinastani http://karavaanari.org/blog/retkeilija/luontoretki-pohjois-norjaan-2913/3/ Ja minähän olen, kotiin tulossa tai sieltä lähdössä ![]() Muutenkin pitkälti samoilla linjoilla, aina jaksa eikä viitsi. Sesongin päällä ollessa kyllästyy ensimmäisen 100km jälkeen! ![]() Tämä aina toistuu joka vuosi. ![]() Kyllä tuo vastaantujoiden tarkkailu jonkun verran estää torkahduksia, siten ehkä parantaa liikenneturvallisuu tta? ![]() Näin kertauksena--- minä vielä muistan ajan jolloin kaikki autolla liikkuvat morjesti, silloin harvoin kun joku tuli vastaan. Myös avaimet jätettiin paikalleen, jos vaikka jonkun tarviis autoa siirtää. ![]() Ihan oikeestiko ne numerot vaikuttaa moikkaamiseen...? Tuota Moikkaamis"pakkaa" sekoittaa vuoratut vermeet, pääosa vaunun/asuntoauton vuokraajista on "pihalla" koko tervehdys kulttuurista. Tuolla ns. "juopponumerolla" ei ole osaa tervehtimiseen/tervehtimättä jättämiseen, useat "numeroidut juopot" ovat jättäneet tarrat liimaamatta kulkimiinsa. Minäkin revin tarrat pois, mitäpä noilla . . . SFC:n jäsen silti olen vaikkakin noilla jäsenalueilla ainavaan harvemmin tulee oltua, johtunee laiskuudesta ja "lähiympäristön muutostilasta", nytkin olen kotosalla vaikka ilma on kuin "morsian", no morsiammiakin on monenlaisia . . . Eipä tuota aina viitsi/muista/välitä tervehtiä, jos joku loukkaantuu että ei tervehditä, olkoon se hänen "vammansa" . . .
Eikä aina liikennetilannekaan anna mahdollisuutta tervehtiä, puhumattakaan,että vastaantulijan tervhtimistä ehtisi toteamaan. meillä nousee käsi joka kertaTuohan ei voi olla kuin hauskaa Saapahan sormet verta välillä ![]() Joskus unohtuu, kun olen ajatuksissani, mutta noistakin kerroista rouva useimmat paikkaa. SFC -alueilla huomaa kuuluvansa yhteisöön, yleisillä harvemmin. ---------------------- Keskustelun aihe oli vähän muu, mutta liittyyhän tämä tervehtiminenkin karavaanarihenkeen. Ja joka vuosi se pitää puida lävitte, kuten Yrjö tuumasi, eli käyköön sitten nyt ja tässä. Eipä tänne kukaan niistä muutamista, mutta sitäkin näkyvämmistä Etuteltan ilkeilijöistä tule käytöstään harrastuksesta kiinnostunutta tai sitä aloittelevaa kohtaan pahoittelemaan. Mutta mitä enemmän heistä pidetään meteliä sitä enemmän häpeävät käytöstään.
No, enpä viittikään, kun ei siitä kuitenkaan tule valmista. ![]() Toinen voi olla esim. Motocrossari, joka asuu tilanteen saneleman pakon edessä ison osan ajasta asuntoautossa, eikä karavaanarit voisi vähempää kiinnostaa. Noissa tuskin lapa nousee. Kun aito reissumies morjestaa, siinä käden nostolla lähtee tittelitkin ja kielimuurit kuvainnollisesti pois. Joskus jos joku jättää vastaamatta, pitää ymmärtää. Voi olla pitkät kilometrit takana, tai ilta-aurinko eressä.
Aina morjenstellaan, ulkomaalaistenkin matkakulkimien kanssa. Juurikin näin. Aina moikataan hyvillä mielin. |