Ja kyllä ymmärän jos ei ole muuta kuin kolmen kauden vaunu,niin se närästää..
Ei oikeastaan tällä hetkellä närästä yhtään, kolme edellistä vaunua on ollut Solifer merkkisiä ja välissä vielä yksi Hobbykin.
On Soliferissä tullut oltua rinteenjuuressa aivan riittävästi.
Elämäntilanteet muuttuu ja asuntovaunun käyttö sen myötä. Minä en edes odota nykyiseltä vaunulta yhtään mitään talviominaisuutta. Vaikka onkin se paljon puhuttu nestekiertoinen lattialämmitys ja alde. Vaunu menee kiltisti joka syksy talliin ja otetaan sieltä keväällä pihalle.
Jos tarvitsen vaunun rinteen juurelle vaihdan sellaisen. Tällä hetkellä en tarvise vaunua talvikäyttöön. Olemme mökissä talvisin.
Kun vaihdan seuraavan vaunun, niin tästä saa joku vaunun, jota on 100 % käytetty vain kesäisin ja joka talvi ollut tallissa.
Minä olen tähän LMC:en hyvin tyytyväinen, todella valoisa ja avara vaunu ja se nestekiertoinen lattialämmityskin toimii mukavasti juuri tällä hetkelläkin. Ja soveltuu erinomaisesti lapsiperheen käyttöön.
PS täysin samanlaisessa LMC:llä joku oli Luostolla kausipaikalla, kaippa ne siellä hengissä ovat säilyneet kun hiihtolomalla oli ainakin liikettä pihalle. Varmaana tulivat lämmittelemään ulos