Ei solvieteri
Mikä Solifferissä mättää kun asenne on tuollainen?
Ei solvieteri Mikä Solifferissä mättää kun asenne on tuollainen? Vaununi on niin hyvä, että ei ole syytä vaihtaa. Ei vedetä vaan on kesämökki.Et sinä vanha mies ole ![]() Et sinä vanha mies ole En olekkaan, mutta vuosien mukaan kuulemma olen. Menee jo OT:ksiKumpi meistä vaunuAMME käyttää ?Sinä tällä hetkellä ja oma käytty kiinni henk,kohtasista syistä josta ei tällä kertaa enemmän ![]() Sen verran voin valoittaa asiaa että kolmen laitoksen kanssa tappelrn ja viimeksi rahaa saanut 3.4 ja nyt kaikki auki kuka maksaa,eli ei paljon naurata
![]() Polar on tehnyt omia autoja jo vuosia, Soliferillakin ne on. Osittain muualla tehtyjä kylläkin. Ennen Soliferin as-autot tehtiin Hymerillä. Nyt niitä ei enää tehdä Hymerillä vaan edullisemmassa tehtaassa, näin olen ymmärtänyt ? Onko tuo osoitus siitä että ollaan "alamäessä" ? Mä oon ollut siinä uskossa että sinä Ripa olet ajojenjärjestelijän ä.
![]() Mä oon ollut siinä uskossa että sinä Ripa olet ajojenjärjestelijän ä.Koulu vielä välissä..Kyllä täältä vielä noustaan Mä oon ollut siinä uskossa että sinä Ripa olet ajojenjärjestelijän ä. Ei ole uskossa, vuokrasi uskossa olevalle. Opiskelee . . . Oliko ne sitten työharjoittelua ne aiemmat ajojärjestelyt ?
Oliko ne sitten työharjoittelua ne aiemmat ajojärjestelyt ?Työ kokeilu miten kunto kestää 3kk.. Ennen Soliferin as-autot tehtiin Hymerillä. Tuo on totta, nyt kun vaan muistaisi mutta viime syksyn Lahden messuilla käytiin vaimon kanssa Soliferin matkailuautossa ja silloin myyjä mainitsi sen valmistajan mutta ei vaan tule mieleen mikä se oli, Hymer se nyt ei enää joka tapauksessa ole. Tuo on totta, nyt kun vaan muistaisi mutta viime syksyn Lahden messuilla käytiin vaimon kanssa Soliferin matkailuautossa ja silloin myyjä mainitsi sen valmistajan mutta ei vaan tule mieleen mikä se oli, Hymer se nyt ei enää joka tapauksessa ole. Niin no http://www.camper.fi/koti/hymni-finlandialle-168 |