rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kuulavasaroidun alumiinipellin vahaus  (Luettu 5931 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Kuulavasaroidun alumiinipellin vahaus
    « Vastaus #15 : 13.05.2014 kello on 11:39 »
    Mielipiteitähän ne on nuokin.. :'(
    Mutta amatööri käyttäjälle laadukasta vahaa ja helppokäyttöstä.Kyl lä tuo Nxt minun mielestä kestää seuraavaan vahaukseen.. ;D
    Meguairs Gold class on pysynyt vaunussa talven yli.Nyt kun polvi kestää pitäis vielä katto käydä vahaamassa.Mutta eipä tuolla p*ska ollu tiukassa kun pesin pelkällä Meguairsin shampoolla.Hyvää tavaraa ja tuoksuu mukavalle. ;)
    Minä kyllä pysyn näissä tuotteissa kun ovat helposti saatavilla ja laadukkaita. Thumb

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:21.06.2019 kello on 22:56
    • Kellokoski
    Vs: Kuulavasaroidun alumiinipellin vahaus
    « Vastaus #16 : 13.05.2014 kello on 11:53 »
    Nimenomaan tässä yritän suositella helppokäyttöistä vahaa satunnaiselle käyttäjälle. Itse asiassa tuo aiemmin mainitsemani powerlock on helppotöisempi kun tuo nxt. Antaahan tuo nxt ihan ok kiiltoa ja peittää naarmuakin kohtuu hyvin, se ei vaan kestä oikeastaan kahta viikkoa pidempään.
    Toi gold sentään kestääkin jotain.
    En itse ainakaan halua olla vahaamassa vaunua joka toisella viikolla, kun uv säteilykin tappaa heikon vahan ominaisuudet todella nopeasti.



  • Vieras
  • Vs: Kuulavasaroidun alumiinipellin vahaus
    « Vastaus #17 : 13.05.2014 kello on 11:58 »
    Nimenomaan tässä yritän suositella helppokäyttöistä vahaa satunnaiselle käyttäjälle. Itse asiassa tuo aiemmin mainitsemani powerlock on helppotöisempi kun tuo nxt. Antaahan tuo nxt ihan ok kiiltoa ja peittää naarmuakin kohtuu hyvin, se ei vaan kestä oikeastaan kahta viikkoa pidempään.
    Toi gold sentään kestääkin jotain.
    En itse ainakaan halua olla vahaamassa vaunua joka toisella viikolla, kun uv säteilykin tappaa heikon vahan ominaisuudet todella nopeasti.
    No tästähän on sitten muutama mielipide nxt ominaisuuksista.
    Mulle ihan sama ostaako kukaan Nxt tai muuta.Kerronpahan omia kokemuksia.Mainitta koon että olen itsekin lutrannu erinäisten vahaputelien kanssa ihan vaan mielenkiinnosta.Aut oglymia en pidä minään.HDwax en ole kokeillu.Pitänee joskus kokeilla kunhan purkit loppuu..Colliniteak in on pari purkkia kokeiltu.Hyvää tavaraa oli sekin mutta työläs poistaa kun antoi kuivua.. Thumbd

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 3.02.2021 kello on 18:57
    Vs: Kuulavasaroidun alumiinipellin vahaus
    « Vastaus #18 : 13.05.2014 kello on 12:09 »
    Edelleen, jos helpolla haluaa päästä, niin suosittelen ehdottomasti kokeilemaan tuota Sonax Brilliant Shine Detaileria. Motonetistä ~15€/pullo. Pesun jälkeen vaan suihkutellaan suoraan märälle pinnalle ja kuivataan mikrokuituliinalla. Helpompaa kuin mikään perinteinen nestemäinen vaha, mutta silti kesto on aika lailla samaa luokkaa Korrekin Kestovahan kanssa, eli jopa talven suolakeleissäkin muutaman kuukauden.

    Toki aina on parempi, jos jaksaa vahata joka kevät ja syksy kunnollisella kiinteällä vahalla, mutta harvapa meistä jaksaa.